موضوعات ‌مرتبط: فناوری علم و فناوری

a/105379 :کد

فیس بوک

رکورد یک میلیارد کاربر موبایلی را برای اولین بار فیس بوک زد

  پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ — ۲۰:۵۰
تعداد بازدید : ۳۲۵   
 تحلیل ایران -رکورد یک میلیارد کاربر موبایلی را برای اولین بار فیس بوک زد

فیس بوک بدون تعصب روی اینکه شما جزو طرفداران یا مخالفانش هستید، یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ در سرتاسر کره زمین است و حقیقتاً نمی توان از این واقعیت چشم پوشی کرد.

فیس بوک بدون تعصب روی اینکه شما جزو طرفداران یا مخالفانش هستید، یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ در سرتاسر کره زمین است و حقیقتاً نمی توان از این واقعیت چشم پوشی کرد.

 

به گزارش تحلیل ایران  فیس بوک روز گذشته درآمد فصل سوم سال 2016 خود را اعلام کرد و در حالی که مجموعه این آمار و ارقام شدیداً خیره کننده بود، اما فقط یک مورد توجه همه را به خود جلب کرد. تعداد کاربران روزانه موبایلی فیس بوک در ماه سپتامبر 2016 از مرز 1.9 میلیارد گذشت.

این اولین باری ست که فیس بوک به طور میانگین رکورد بیش از یک میلیارد کاربر فعال روزانه یا (DAU) که فقط از طریق دستگاه های موبایلی به وب سایت این شبکه اجتماعی سر می زنند را به ثبت رسانده است.

البته آمار کلی فیس بوک تغییر چشمگیری نداشته و روی 1.18 میلیارد کاربر فعال روزانه در تمامی پلتفرم ها ثابت باقی مانده است. هر چند هنگامی که به تعداد کاربران فعال ماهانه نگاهی بیندازید خشکتان می زند. در ماه سپتامبر 2016 تعداد کاربران فعال ماهانه فقط روی پلتفرم موبایلی معادل 1.66 میلیارد نفر و در تمامی پلتفرم ها معادل 1.79 میلیارد نفر بوده است. این نشان می دهد که به طور میانگین کمی بیشتر از 13 درصد تمامی انسان های روی کره زمین هر روز از طریق دستگاه های موبایلی خود به فیس بوک دسترسی دارند و 92 درصد از افرادی که فیس بوک را چک می کنند از طریق موبایل این کار را انجام می دهند.


و تمامی افرادی که در فیس بوک عضو شده اند فرصتی برای کسب دلارهای تبلیغاتی هستند و مطمئناً فیس بوک یک بانک راه اندازی کرده است. فیس بوک می گوید درآمد تبلیغات موبایلی حداکثر 84 درصد کل درآمد تبلیغاتی فصل سوم را دربر گرفته است و 78 درصد سالانه نیز افزایش داشته است.

 

تابناک نوشت:در مجموع فیس بوک درآمد حاصل از تبلیغات را 6.8 میلیارد دلار اعلام کرده است و سود کل این مجموعه معادل 2.38 میلیارد دلار بوده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :