موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی صنعت ، معدن ، تجارت

a/115765 :کد

علیرضا راسی ؛

افزایش سردرگمی مردم از خدمات پس از فروش خودرو

  پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ — ۲۳:۵۰
تعداد بازدید : ۶۵۴   
 تحلیل ایران -افزایش سردرگمی مردم از خدمات پس از فروش خودرو

رئیس اتحادیه اتوسرویس از تشدید سردر گمی و نارضایتی مردم بابت خدمات پس از فروش شرکت های خودرو ساز خبر داد.

به گزارش تحلیل ایران،علیرضا راسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، با اشاره به قانون فراموش شده اختصاص سه درصد از قیمت فروش خودرو برای خدمات پس از فروش افزود: بصورت هفتگی بیش از 50 هزار شکایت به اتحادیه ارجاع داده می شود که 70 درصد آن بابت نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش است.

 
وی با اشاره به حمایت نکردن شرکت های خودرو ساز از ارائه خدمات پس از فروش به مردم گفت: نمایندگی های ارائه خدمات پس از فروش خودرو به دلیل پرداخت نشدن هزینه از سوی شرکت های خودرو ساز، قادر به ارائه این خدمات به مردم نیستند.رئیس اتحادیه اتوسرویس با اشاره به الزام نمایندگی ها به فعالیت تحت پوشش شرکت های خودرو ساز ادامه داد: سرگردانی مردم آنان را نسبت به رفع این مشکل نا امید کرده است.
 
راسی تعداد نمایندگی های شرکت ایران خودرو را 800 واحد درکشور اعلام کرد و گفت: به دلیل بدهکاری شرکت های خودرو ساز به این واحدها سالانه از تعداد نمایندگی ها کاسته می شود.وی افزود: جبران حمایت نکردن شرکت های خودرو ساز از خدمات پس از فروش را اصناف می پردازد که این اتفاق سبب کاهش تعداد نمایندگی ها در کشور شده است.
                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :