موضوعات ‌مرتبط: فناوری شبکه های اجتماعی

a/118363 :کد

فیسبوک

فیس‌بوک آستین‌هایش را برای درآمدزایی از طریق ویدیوها بالا زد

  جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ — ۱۶:۴۵
تعداد بازدید : ۲۵۷   
 تحلیل ایران -فیس‌بوک آستین‌هایش را برای درآمدزایی از طریق ویدیوها بالا زد

فیس‌بوک آستین‌هایش را برای درآمدزایی از طریق ویدیوها بالا زد

به گزارش تحلیل ایران کمپانی فیس بوک به تازگی اعلام کرد که قصد دارد تا تبلیغات را در میان ویدیوهای تولیدکنندگان بگنجاند و چیزی شبیه به پیام های بازرگانی میان فیلم ها را به ویدیوهای ناشران اضافه کند.

این قابلیت هم اکنون به این پلتفرم اضافه شده اما به گفته فیس بوک، در مرحله آزمایشی قرار دارد و هنوز به مرحله عرضه نهایی نرسیده است. با اتخاذ چنین رویکردی، یکی از بزرگ‌ترین چالش های تولیدکنندگان ویدیو برای این شبکه اجتماعی برطرف خواهد شد چرا که از این پس، قادر خواهند بود تا از این طریق کسب درآمد کنند.

اگرچه مدیرعامل فیس بوک با اضافه کردن تبلیغات در ابتدای ویدیوها مخالف است، اما به نظر می رسد که نمایش تبلیغات در دقایق میانی یک ویدیو توانسته مهر تایید این مدیرعامل را کسب کند و بدین ترتیب، تولیدکنندگان به یکی از بزرگ ترین خواسته های خود از مدیران این شبکه اجتماعی خواهند رسید.

هم اکنون این قابلیت برای برخی تولیدکنندگان ویدیو فراهم شده و به گفته فیس بوک، درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در دقایق میانی ویدیوها بین تولیدکنندگان و همچنین شرکت فیس بوک تقسیم خواهد شد. به طوری که سهم فیس بوک برابر با 45 درصد و سهم شرکت ها نیز برابر با 55 درصد عنوان شده است.

فیس بوک پیش‌تر نیز نمایش تبلیغات در میان ویدیوها را در قابلیت ویدیوهای زنده خود اجرا کرده بود و اکنون قصد دارد تا این امکان را بیش از پیش توسعه دهد. در حال حاضر، تولیدکنندگانی با بیش از 2000 فالوور می توانند تبلیغات را در دقایق میانی ویدیوهای خود بگنجانند و همانطور که اشاره شد، 45 درصد از درآمد این کار را به فیس بوک بدهند.

تابناک نوشت: در حال حاضر، برای استفاده از تبلیغات در میان ویدیوهای زنده می بایست حدود 4 دقیقه از ویدیو گذشته باشد. همچنین این ویدیو می بایست در لحظه بیش از 300 مشاهده کننده داشته باشد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :