موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی خودرو

a/137736 :کد

طبق گزارش؛

ایران دومین بازار فروش محصولات پژو

  ﺳﻪشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ — ۲۱:۲۹
تعداد بازدید : ۱۶۷   
 تحلیل ایران -ایران دومین بازار فروش محصولات پژو

ایران در سال گذشته میلادی با پیشی گرفتن از چین، به دومین بازار شرکت فرانسوی «پژو سیتروئن» تبدیل شد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از  خبرگزاری رویترز، ایران سال گذشته میلادی (۲۰۱۷) با پیشی گرفتن از چین به دومین بازار گروه خودروسازی «پ اس اَ پژو سیتروئن» فرانسه تبدیل شد.

 

بر اساس این گزارش، اولین بازار محصولات این شرکت، کشور فرانسه بود.فروش جهانی شرکت پژو سیتروئن در سال ۲۰۱۷ با ۱۵.۴ درصد افزایش، به سه میلیون و ۶۳۲ هزار و ۳۱۴ دستگاه خودرو رسید.

                               

پژو     فرانسه     ایران     بازار     فروش    


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :