موضوعات ‌مرتبط: سیاسی انتخابات

a/49045 :کد

0

صدای پای مجلس ششم در تبلیغات انتخاباتی شنیده می‌شود

  یکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ — ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۲۰۳   
 تحلیل ایران -صدای پای مجلس ششم در تبلیغات انتخاباتی شنیده می‌شود

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ادبیات جنجالی که حاکم بر مجلس ششم و فضای کشور بود را در تبلیغات انتخاباتی مجلس ششم می‌توان دید.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ادبیات جنجالی که حاکم بر مجلس ششم و فضای کشور بود را در تبلیغات انتخاباتی مجلس ششم می‌توان دید.

 

به گزارش پايگاه خبری تحليلی "تحليل ايران" به نقل از خبرنگار مهر، غلامعلی حداد عادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان صبح امروز در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود قبل از انتخابات ۷ اسفند در خبرگزاری مهر، گفت: تبلیغات انتخاباتی آغاز شده و شاهد شور و هیجان و نیز انواع تبلیغات در رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی هستیم.


وی با اشاره به اینکه اصولگرایی، وفادار ماندن به مبانی امام راحل و ادامه راه امام (ره) با رهبری مقام معظم رهبری و حفظ ارزش‌هایی است که ما را در انقلاب به پیروزی رساند، افزود: نه تنها اصولگرایی را در اعتقاد به سلسله اصول و ارزش‌های انقلاب می‌دانیم، بلکه آن را در ثبات قدم نسبت به اصول هم می‌دانیم.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ۳۷ سال گذشته شاهد بودیم که عده‌ای اصولشان را متناسب با اقتضای کشور تنظیم کرده و در حقیقت اصل و اصولی ندارند.


حداد عادل گفت: یک روز متناسب با فضای کشور، سوسیالیست دوآتشه در اقتصاد شده و از اقتصاد دولتی برای رأی آوردن حمایت می‌کنند و یک روز همه حرف‌های گذشته را کنار گذاشته، تمایلات غرب‌گرایانه پیدا می‌کنند تا رأی بیاورند اما اصولگرایی مقابل چنین رفتاری در عالم سیاست قرار دارد.


این کاندیدای اصولگرا با اشاره به انتشار فهرست واحد اصولگرایان، گفت: وحدتی که در مرکز به وجود آمد، سبب شد در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها هم وحدت قابل توجهی میان اصولگرایان حاصل شود به طوری که در اکثر شهرها و استان‌ها توانستیم با ساز و کار وحدت‌گرایانه‌، نامزدهای مورد تائید ائتلاف اصولگرایی را معرفی کنیم.


رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در فهرست اصولگرایان حداقل ۱۰ نفر اقتصاددان دیده می‌شود که علاوه بر تحصیلات دانشگاهی و تخصص در اقتصاد، تجربه مدیریتی و قانونگذاری دارند؛ این نشانه اهتمام اصولگرایان به معیشت مردم است، ما معیشت را بخش اول شعار انتخاباتی خود قرار دادیم.


حداد عادل تصریح کرد: معتقدیم در دوران پسابرجام، مجلس قوی از نظر اقتصادی می‌تواند به دولت در زمینه اقتصاد کمک کند تا کشور به سویی که صرفه آن است، حرکت کند.


این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: در شعارهای انتخاباتی و آنچه در فضای مجازی می‌گذرد، بداخلاقی و تخریب، دروغ و جنجال‌آفرینی به شدت احساس می‌شود.


وی تصریح کرد: من تجربه مجلس ششم را دارم. احساس می‌کنم صدای پای مجلس ششم در تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم شنیده می‌شود. خوب است که ملت به یاد آورد آن روزهایی که مجلس ششم در کشور ایجاد کرده بود.


حداد عادل ادامه داد: ادبیات جنجالی که حاکم بر مجلس ششم و فضای کشور بود را در تبلیغات انتخاباتی می‌بینیم، باید افراد سیاسی یک انسجام منطقی میان آرای‌شان داشته باشند. نمی‌توان مدام نام رهبری را برد ولی در شعارهای تبلیغاتی از کسانی طرفداری کرد که به صراحت مقابل مقام معظم رهبری ایستادند.


گروه های سیاسی بهره ای از ایجاد شوک های انتخاباتی نمی برند

حداد عادل در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص اقدام برخی جریانات سیاسی برای استفاده از چهره های بد سابقه در راستای افزایش رای خود در همایش های سیاسیشان گفت: این روش ها در دهه ۷۰ و ۸۰ استفاده شده و گروه های سیاسی بهره ای از این نوع ایجاد شوک ها در جامعه نمی برند.


وی این اقدامات را باعث صدمه به کشور خواند و گفت: شعار آقای روحانی اعتدال است و دولت خود را دولت راستگویان معرفی کرده است. اگر کسانی تحت عنوان حمایت از دولت و همسویی با دولت فضای انتخابات را گرفتار جار و جنجال کنند و روش هایی مانند روش های فتنه ۸۸ و فتنه ۷۸ را اعمال کنند، با اعتدال همخوانی ندارد.


وی از دولت آقای روحانی خواست اجازه ندهد فتنه پشت نقاب اعتدال پنهان شود.


وی این اقدام را ناشی از محاسباتی برای جلب آراء مردم خواند و گفت: مردم با بصیرت هستند و این روش ها را تجربه کرده اند. آزموده را آزمودن خطاست.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :