موضوعات ‌مرتبط: فناوری علم و فناوری

a/60415 :کد

0

عرضه محصول جدید گوگل برای رقابت با شرکت های مشابه

  جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ — ۱۵:۴۲
تعداد بازدید : ۲۲۵   
 تحلیل ایران -عرضه محصول جدید گوگل برای رقابت با شرکت های مشابه

گوگل محصول جدیدی را برای شرکت های تجاری عرضه کرده که رقیبی برای Marketing Cloud شرکت ادوب و خدمات شرکت های مشابه محسوب می شود.

 

 

 

 

گوگل محصول جدیدی را برای شرکت های تجاری عرضه کرده که رقیبی برای Marketing Cloud شرکت ادوب و خدمات شرکت های مشابه محسوب می شود.

 

 

 

به گزارش تحلیل ایران به نقل از تک کرانچ، این محصول که Analytics 360 Suite  نام دارد ترکیبی از Analytics Premium و Adometry  محسوب می شود که گوگل در سال 2014 آن را خریداری نمود و در حال حاضر Attribution 360 نام دارد.


از جمله دیگر ابزار و محصولات افزوده شده به این مجموعه برای فعالیت تحلیلی و ارتقای بازاریابی شرکت ها می توان به Tag Manger و Audience Center 360، Data Studio 360  و Optimize 360 اشاره کرد.


فارس نوشت: مجموعه ابزار یاد شده به شرکت های بازاریابی و به خصوص سازمان های بزرگ امکان می دهد تا در دنیای پیچیده امروز فعالیت موثرتری داشته باشند. آنها از این طریق می توانند درک بهتری از خواست ها و علائق مشتریان خود نیز به دست آورند. این ابزار علاوه بر ارتقای روابط شرکت های بازاریابی با مشتریان و کمک به آنها برای شناسایی مشتریان جدید به آگهی دهندگان و شرکت های تبلیغاتی امکان می دهد سیر رفتاری و عادات کاربری افراد را بهتر زیر نظر بگیرند.


سهولت استفاده و امکان مدیریت حجم زیادی از داده از جمله ویژگی های Analytics 360 Suite است. ابزار مدیریت داده های موجود در Analytics 360 Suite با دیگر ابزار و امکانات گوگل از جمله DoubleClick سازگاری دارد و می تواند اطلاعات را از منابع ثالث دریافت کند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :