موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی خودرو

a/62900 :کد

0

رقابت ها برای حضور در بازار خودرو ایران

  یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ — ۰۵:۱۴
تعداد بازدید : ۲۹۵   
 تحلیل ایران -رقابت ها برای حضور در بازار خودرو ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران گفت:در دوران پسابرجام با کاهش تحریم ها، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی خارجی برای کسب جایگاه مناسب در ایران رقابت خواهند کرد.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران گفت:در دوران پسابرجام با کاهش تحریم ها، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی خارجی برای کسب جایگاه مناسب در ایران رقابت خواهند کرد.


به گزارش تحلیل ایران، علی ارسلان منصوری رئیس اتحادیه نمایشگاه و فروشندگان خودرو تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: خودروسازان در سال‌های تحریم نتوانستند قطعات مورد نیاز خودرو را براحتی وارد کنند این امر در کنار ناپایداری بازار ارز سبب افزایش قیمت خودرو شد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های خودروساز خارجی برای کسب جایگاه مناسب در ایران رقابت خود را شروع کرده‌اند زیرا بازار ایران یک بازار بکر از حیث سرمایه‌گذاران است.شرکت‌های خودروسازی داخلی باید خود را آماده رقابت واقعی با خودروسازان جهانی کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در پایان افزود: نارضایتی مشتریان از خودروهای داخلی، شرکت‌های خودروسازی را بر آن می‌دارد تا با ارتقای کیفیت خودرو و کاهش قیمت‌ مردم را راضی نگه دارند.

 

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :