زلزله ۴.۷ ریشتری بخش‌هایی از استان هرمزگان را لرزاند

    •••••  چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ — ۰۵:۳۱ کد مطلب : 197054/a   

به گزارش تحلیل ایران، دقایقی قبل زمین‌لرزه در بخش‌هایی از قشم، هرمز و مناطق روستایی بندرعباس احساس شد.

 

 بزرگی این زمین لرزه 4.7 دهم ریشتر و کانون آن حوالی بندر لافت، در عمق 20 کیلومتری زمین گزارش شده است.

 

کانون این زلزله در فاصله 19 کیلومتری لافت، 24 کیلومتری بندر خمیر، 29 کیلومتری درگهان و 49 کیلومتری بندرعباس بود.

 

بنابر این گزارش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اعلام کرد تا کنون خسارتی از زمین لرزه بندر لافت گزارش نشده است اما بررسی‌ها در منطقه ادامه دارد.