هجوم ریزگردها، ادارات چند شهرستان کرمان را تعطیل کرد

    •••••  شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ — ۱۳:۳۵ کد مطلب : 197841/a   

به گزارش تحلیل ایران، در پی افزایش گرد و غبار هوا و خیزش گرد و خاک در استان کرمان صبح شنبه ۱۶ خرداد ماه ادارات و بانک های چند شهرستان استان کرمان شامل زرند، رفسنجان، فهرج و نرماشیر تعطیل شدند.

 

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان، به دلیل شرایط نامساعد جوی و افزایش آلایندگی هوا، تمامی ادارات شهرستان های رفسنجان، زرند، فهرج و نرماشیر تعطیل شدند.

 

طبق این اطلاعیه، مراکز امدادی، خدمات‌رسان، نظامی و انتظامی از این تصمیم مستثنی بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.