تلاش برای رفع مشکل آبرسانی در سیریک

    •••••  چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۵:۳۲ کد مطلب : 198022/a   

به‌گزارش تحلیل ایران، عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آبفای استان هرمزگان ضمن تایید حملات آمریکا به زیرساخت‌های آبرسانی منطقه سیریک گفت: در پی این حمله موشکی که ساعاتی پیش به وقوع پیوست، دو مخزن استراتژیک آب در بخش بمانی هدف قرار گرفته و به طور کامل تخریب شده است.

 

به گفته وی این مخازن شامل یک مخزن 500 متر مکعبی و یک مخزن 2 هزار متر مکعبی بوده‌ که نقش کلیدی در تأمین آب شرب بخش بمانی و شهر کوهستک ایفا می‌کرد.

 

مدیرعامل شرکت آبفای استان هرمزگان همچنین تاکید کرد: در حال حاضر روند توزیع آب در تمامی روستاهای بخش بمانی و شهر کوهستک متوقف شده است و تیم‌های عملیاتی و مدیریت بحران آبفا در تلاش هستند تا اقدامات جایگزین برای تامین آب پایدار انجام شود.