هیچ انفجاری در عسلویه رخ نداده است

    •••••  پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۵:۳۹ کد مطلب : 198071/a   

به گزارش تحلیل ایران،برخی فیک‌نیوزها از دقایقی پیش به صورت هماهنگ خبری با عنوان "هم اکنون یک کارخانه پتروشیمی متعلق به مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه بمباران شد" به نقل از تسنیم نقل می‌کنند. 

 

این در حالی است که امشب چنین خبری تا این لحظه بر روی هیچکدام از خروجی‌های تسنیم قرار نگرفته است و چنین خبری تاکنون صحت ندارد.

 

پاسالار فرماندار عسلویه گفت: در عسلویه هیچ انفجاری نداشتیم و شهر و منطقه اقتصادی عسلویه در آرامش کامل است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم گفت: تاکنون هیچ انفجاری در مجتمع گازی عسلویه رخ نداده است.