خانه‌ای که محل دپوی بنزین بود، قتلگاه شد

    •••••  پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ — ۱۹:۵۹ کد مطلب : 198104/a   

به گزارش تحلیل ایران از تهران و بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس استان، حوالی ساعت ۱۵ گزارش حریق در یک دستگاه واحد مسکونی (محل نگهداری بنزین)، به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی به محل حادثه در خیابان باغ بهشت در فرون آباد اعزام شدند.

متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد، و ۵ نفر به مراکز درمانی انقال یافتند که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.