هشدار رژیم صهیونیستی برای تخلیه سه شهرک در جنوب لبنان

    •••••  جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ — ۱۶:۲۲ کد مطلب : 198135/a   

به گزارش تحلیل ایران ، به نقل از المنار، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض آتش بس و اقدامات تجاوزکارانه خود، برای ساکنان شهرک‌های الصرفند، تفاحتا و مزرعه سینای در جنوب لبنان هشدار تخلیه صادر کرد.

 

ارتش اشغالگر همچنین شهرک های المنصوری، تول، معرکه، تبنیت و البیاض در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد. 

 

شهرک الشهابیه هم هدف حمله پهپادی صهیونیست ها قرار گرفت.