ترامپ: پیام وزیر خارجه ایران درباره توافق مثبت بود

    •••••  جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ — ۲۱:۱۳ کد مطلب : 198145/a   

به گزارش تحلیل ایران ، به نقل از الجزیره، پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از بازنشر توئیت عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران گفت: من توئیت وزیر خارجه ایران درباره توافق را بسیار مثبت ارزیابی کردم.

 

بر اساس گزارش اکسیوس، ترامپ در ادامه اظهاراتش و طبق عادت خود مبنی بر نقل سخنان بدون منبع افزود: ایران به طور محرمانه بابت ارائه اطلاعات نادرست درباره توافق عذرخواهی کرده است.

 

وی همچنین ادعا کرد: من همچنان بر این باورم که توافق ممکن است تا پایان هفته یا روز دوشنبه امضا شود.

 

رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد: من خواستار شفاف‌سازی عمومی درباره گزارش‌های رسمی رسانه‌های ایران مبنی بر دریافت میلیاردها دلار از دارایی‌های بلوکه‌ شده تهران بلافاصله پس از امضای توافق شده‌ام.