تداوم سیاست توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی با تجاوز به خاک سوریه

    •••••  یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۵:۳۳ کد مطلب : 198200/a   

به گزارش تحلیل ایران، منابع سوری گزارش دادند که یک یگان نیروی نظامی رژیم صهیونیستی در جاده مواصلاتی میان «ام‌باطنه» و «جبا» و با نفوذ در حومه مرکزی قنیطره اقدام به ایجاد یک پست بازرسی در این منطقه کرده است.

 

این اقدام نظامیان صهیونیست، از سوی ناظران به عنوان بخشی از سیاست‌های مستمر این رژیم برای تثبیت حضور و توسعه طلبی در مناطق مرزی قنیطره در جنوب سوریه ارزیابی می‌شود.