عقب‌نشینی نیروهای زرهی رژیم صهیونیستی در پی پاتک مقاومت

    •••••  ﺳﻪشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۵:۰۴ کد مطلب : 198301/a   

به گزارش تحلیل ایران، حزب الله لبنان در دومین بیانیه خود بعد از تفاهم اولیه بین ایران و آمریکا اعلام کرد: رزمندگان مقاومت لبنان با نیروی دشمن که قصد پیشروی به سمت گذرگاه «کفرتبنیت» داشت، مقابله کرده و آنان را وادار به عقب‌نشینی کردند.

 

 مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه خود افزود: ارتش دشمن نیروهای خود را در اطراف این گذرگاه بازآرایی کرده و یک واحد زرهی متشکل از 5 تانک مرکاوا و 4 خودروی نظامی را به منطقه اعزام کرده است.

 

در این بیانیه آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی این نیروها را هدف رگبارهای موشکی و گلوله‌های توپخانه قرار دادند و درگیری‌ها ( در منطقه مرزی) تا لحظه صدور این بیانیه همچنان ادامه دارد.

 

ادعای شلیک 3 موشک از خاک لبنان به سمت نظامیان صهیونیستی

 

شبکه الجزیره مدعی شلیک 3 موشک به سمت نظامیان صهیونیست در اطراف ارتفاعات «علی الطاهر» در منطقه النبطیه شد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تعدادی از موشک‌هایی را که حزب‌الله به سمت مواضع نظامیان این رژیم در منطقه مرزی شلیک کرد، رهگیری کرده است. هنوز حزب الله بیانیه‌ای درباره این حمله صادر نکرده است .