بانوان کاراته قهرمان آسیا شدند

    •••••  یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۹:۱۵ کد مطلب : 198540/a   

به گزارش تحلیل ایران، در ادامه مبارزات روز پایانی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا تیم بانوان بانوان در مبارزه نهایی با دو پیروزی حنانه صالحی و فاطمه زهرا سعید آبادی برابر ژاپن به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.

 

این تیم با برتری مقابل چین تایپه، ازبکستان و ویتنام به دیدار نهایی صعود کرده بود.

اما تیم مردان ایران در مبارزه نهایی ۳ بر صفر به اردن باخت و به مدال نقره دست پیدا کرد. این دومین بار متوالی است که تیم ایران در مبارزه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به اردن بازنده و نقره کسب می کند. صالح اباذری، اسماعیل معتمدی و مهدی عاشوری نتیجه را به رقیب واگذار کردند.

 

بنابراین تیم کشورمان با سه مدال طلا، محمود و مرتضی نعمتی به همراه تیم کومیته بانوان، نقره کومیته تیمی مردان و ۵ برنز علی زند، فاطمه صادقی، کاتای تیمی بانوان، مهرنگار احمدی و علی اصغر آسیابری به کار خود در این مسابقات پایان داد.