به گزارش تحلیل ایران، سناتور "کریس ون هولن" درباره وضعیت کنونی آمریکا در برنامه ایکس نوشت: جنگ غیرقانونی علیه ایران یک اشتباه بزرگ بوده است و ما اکنون وضعیت بدتری نسبت به قبل از شروع آن داریم.
وی افزود: هیچ راه خوبی برای خروج از یک جنگ بد وجود ندارد. ما باید حرفهای کسانی را که آن را تشویق کردند و میخواهند ما را دوباره به آن بکشانند، رد کنیم.
این سناتور آمریکایی تأکید کرد: وقتی در چاله هستید، از کندن دست بردارید.