دومین کشتی کانتینری ساعتی دیگر وارد بندر شهید رجایی می‌شود

    •••••  دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ — ۱۲:۰۵ کد مطلب : 198593/a   

به گزارش تحلیل ایران مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار کرد: دومین کشتی کانتینری پس از جنگ و رفع محاصره دریایی، حدود یک ساعت دیگر وارد بندر شهید رجایی می‌شود.

 

وی افزود: ظرفیت این کشتی کانتینری 2800TEU است که پس از پهلوگیری در حوضچه بندر شهید رجایی 1300 TEU کانتینر بار صادراتی را بارگیری خواهد کرد.

 

وی یادآور شد: بارگیری این کشتی 3 روز طول می‌کشد.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با بیان این‌که دیروز نیز نخستین کشتی پس از جنگ تحمیلی سوم و رفع محاصره دریایی وارد بندر شهید رجایی شد، گفت: ظرفیت این کشتی 6500TEU است که 2920 TEU کانتینر را تخلیه کرده و در حال بارگیری 3160 TEU کانتینر است.

به گفته عباس‌نژاد، بارگیری کشتی مذکور نیز دو روز دیگر به پایان می‌رسد.