موضوعات ‌مرتبط: ورزشی نورالهی

a/153331 :کد

قهر نواللهی از تیم ملی

پشت پرده قهر نواللهی از تیم ملی

  شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ — ۱۰:۳۹
تعداد بازدید : ۷۰   
 تحلیل ایران -پشت پرده قهر نواللهی از تیم ملی

ماجرای اخراج احمد نوراللهی از تیم ملی همچنان یکی از بحث‌های اصلی فوتبال ایران محسوب می‌شود.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از مشرق، هافبک میانی آرام، مأخوذ به حیا و مؤدبی که البته گاهاً به برخی تصمیمات کادرفنی معترض می‌شود و کاری می‌کند که نباید. سال‌ها قبل و زمانی که برانکو سرمربی پرسپولیس بود و نوراللهی هم یکی از هافبک‌های این تیم، در بازی مقابل تراکتور اتفاقی رخ داد که در نهایت باعث جدایی شماره ۸ از تیم محبوبش شد.

اواسط نیمه دوم آن بازی بود که برانکو تصمیم گرفت نوراللهی را از ترکیب خارج کند و بازیکن دیگری را به زمین بفرستد؛ تعویضی که خیلی به مذاق احمد نور خوش نیامد و او این تصمیم برانکو را برنتابید. نوراللهی که یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس محسوب می‌شد، به جای نشستن روی نیمکت، مستقیم به رختکن رفت و از آنجا هم به خانه! اتفاقی که باعث بروز اختلافاتی میان او و برانکو شد و در نهایت نوراللهی خودش را سرباز کرد تا برای مدتی به تبریز برود و پیراهن تراکتور را بپوشد.

جز این حاشیه، کمتر دیده بودیم که نوراللهی حرکت عجیب دیگری انجام بدهد. از او نه مصاحبه‌های آنچنانی و پرتیتر مشاهده کردیم و نه حاشیه‌ای که به ضرر تیم ملی، پرسپولیس و سپس الاهلی و الوحده تمام شود. او به عنوان یک هافبک میانی تخصصی، حتی گاهی در قامت یک مهاجم نوک هم به زمین رفت اما هرگز اعتراضی نکرد تا اینکه بازی ایران مقابل هنگ‌کنگ فرا رسید؛ دیداری از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۷ که ایران میزبانی از حریف نه چندان قدرتمند خود را بر عهده داشت

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :