موضوعات ‌مرتبط: سیاسی اسرائیل

a/153340 :کد

5000نظامی زخمی اسرائیلی

یدیعوت احارانوت: ۵۰۰۰ نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ زخمی شده‌اند

  شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ — ۰۹:۲۳
تعداد بازدید : ۶۷   
 تحلیل ایران -یدیعوت احارانوت: ۵۰۰۰ نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ زخمی شده‌اند

روزنامه یدیعوت احارانوت نوشت که از زمان آغاز جنگ در غزه، بیش از ۵۰۰۰ نظامی اسرائیلی زخمی شده‌اند که دو هزار نفرشان نقص عضو هستند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، روزنامه یدیعوت احارانوت، چاپ فلسطین اشغالی، امروز (۱۸ آذر) در گزارشی به نقل از منابع نظامی اسرائیلی، از زخمی شدن بیش از پنج هزار نظامی این رژیم از زمان آغاز جنگ در غزه خبر داد.

به نوشته این روزنامه، از میان این تعداد زخمی، دو هزار نفرشان معلول و دچاز نقص عضو شده‌اند. به گفته منابع نظامی اسرائیلی، بخش توانبخشی وزارت جنگ این رژیم روزانه ۶۰ مجروح جدید را پذیرش می‌کند که عمده آن‌ها دارای جراحات شدیدی هستند.

روز گذشته نیز ارتش اعلام کرد که گروهبان ذخیره، «کوبی دباش» ۴۱ ساله ساکنان طبریا، از نیروهای تیپ مهندسی و گروهبان یکم، «ایال مئیر» از ساکنان قدس اشغالی و از نیروهای گردان ۶۹۹، دو کشته‌شده جدید اسرائیلی هستند.

با اعلام خبر کشته‌شدن این دو نظامی، شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به نوار غزه که تاکنون رسماً تل‌آویو به آن‌ها اعتراف کرده، به ۹۴ نفر افزایش یافت.

با تداوم عملیات زمینی ارتش اسرائیل در غزه، آمار تلفات نظامی رو به افزایش است؛ شامگاه پنج شنبه هم ارتش رژیم اشغالگر از کشته‌شدن دو نظامی دیگرش در درگیری با نیروهای مقاومت خبر داده بود.

اعلام گزارش تلفات از سوی ارتش اسرائیل در شرایطی است که آمار به شکل قطره‌چکانی اعلام می‌شود؛ به گفته کانال 12 اسرائیل، ارتش این رژیم به بیمارستان‌ها دستور داده است تا بدون هماهنگی آمار زخمی‌ها را منتشر نکنند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :