موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی مسکن

a/153354 :کد

پرونده مسکن مهر تا شهریور ۱۴۰۴

وعده پایان پرونده مسکن مهر تا شهریور ۱۴۰۴

  یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ — ۱۰:۵۶
تعداد بازدید : ۸۲   
 تحلیل ایران -وعده پایان پرونده مسکن مهر تا شهریور ۱۴۰۴

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان "با تلاش‌های انجام‌شده ۱۰هزار واحد مسکن مهر پردیس قبل از اتمام سال تکمیل و تحویل خواهد شد"

به گزارش تحلیل ایران به نقل از تسنیم، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در آن شهر جدید، توضیح داد: از واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهر جدید پردیس به‌تعداد 29 هزار و 182 واحد در مهر سال جاری 10 هزار واحد تکمیل و با اجرای تمامی زیرساخت‌ها به متقاضیان تحویل شد. مدیران هر بلوک در مشارکت با مالکان تمامی واحدهای تحویل‌شده باید انشعابات برق و گاز خود را که تا محل ساختمان آمده است، راه‌اندازی کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با ابراز اینکه "واحدهای باقیمانده مسکن مهر آن شهر هم‌اکنون به 19 هزار و 182 واحد کاهش یافته است" از برنامه آن شرکت برای تحویل 7 هزار واحد در دهه فجر و 3 هزار واحد دیگر قبل از اتمام سال جاری خبر داد.

محبت‌خواه از برنامه آن شرکت برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس در دولت سیزدهم خبر داد و اظهار امیدواری کرد با همکاری صندوق ملی مسکن و با تأمین بخشی از منابع مالی صندوق و همچنین منابع شرکت عمران شهر پردیس بتوان واحدهای باقیمانده مسکن مهر را تکمیل کرد و قبل از اتمام این دولت تحویل متقاضیان داد.

وی تعطیلی کارگزاری‌ها را در شهر پردیس اقدامی برای شفافیت و عدم خرید و فروش واحدهای غیرمجاز با هدف سوداگری عنوان کرد و گفت: مدت کوتاهی است که تمامی اقدامات شرکت عمران شهر پردیس به‌شکل آن‌لاین به متقاضیان ارایه می‌شود.

گفتنی است، در شهر جدید پردیس 84 هزار و 172 واحد مسکن مهر از سال 90 آغاز شد که حدود 30 هزار واحد آن برای تکمیل و اجرا به دولت سیزدهم محول شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :