موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست خارجی

a/153386 :کد

هرحرکتی علیه امنیت ایران رادر نطفه خفه میکنیم

سردار پاکپور: عناصر‌ داعش هنوز در دیاله عراق حضور دارند‌‌

  ﺳﻪشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ — ۰۷:۲۹
تعداد بازدید : ۷۰   
 تحلیل ایران -سردار پاکپور: عناصر‌ داعش هنوز در دیاله عراق حضور دارند‌‌

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه عناصر‌ی از داعش هنوز در دیاله عراق ‌حضور دارند‌‌، گفت: هر حرکتی علیه امنیت ایران را در نطفه خفه می‌کنیم.

به گزارش تحلیل ایران ‌سردار محمد پاکپور در حاشیه رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه، با اشاره به اینکه رزمایش امنیتی که توسط قرارگاه نجف اشرف برگزار شده یکی از رزمایش‌های نیروی زمینی سپاه در سال 1402 است اظهار داشت: این رزمایش بیشتر در بعد امنیتی برگزار شده است و یکی از مأموریت‌های اساسی قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور دفاع از مرزها، تأمین امنیت مرزها و شهرهای غرب کشور است.

 

وی عنوان کرد: سال‌های گذشته عناصر داعش در منطقه ازگله ورود پیدا کردند و قرارگاه نجف با آن‌ها درگیر شد و 21 نفر از آن‌ها به هلاکت رسیدند یا دستگیر شدند.

 

پاکپور گفت: در همسایگی ما استان دیاله عراق قرار دارد که همچنان عناصری از داعش در آن حضور دارند و به‌طور قطع باید آمادگی‌های لازم را داشته باشیم که خدای ناخواسته اگر حرکتی از طرف گروهک‌های تکفیری صورت بگیرد این آمادگی در یگان‌های ما در غرب کشور وجود داشته باشد که بتوانند هر حرکتی را در نطفه خفه کنند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :