موضوعات ‌مرتبط: سیاسی مجلس

a/153403 :کد

رئیس مجلس درباره رد بودجه سال 1403 گفت:

دولت ۷ روز برای اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۳ فرصت دارد

  ﺳﻪشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ — ۱۳:۰۱
تعداد بازدید : ۶۹   
 تحلیل ایران -دولت ۷ روز برای اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۳ فرصت دارد

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هفت روز فرصت برای اصلاح بخش اول لایحه بودجه دارد تا بعد از اعمال اصلاحات آن را به مجلس برگرداند.

به گزارش تحلیل ایران ، به نقل از مهر محمدباقر قالیباف بعد از مخالفت مجلس با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳، گفت: دولت هفت روز فرصت دارد تا اصلاحات را در بودجه اعمال کرده و مجدداً بودجه را به مجلس برگرداند.

وی گفت: وقت ما تنگ است. اینکه بعضی از دوستان حرف از بودجه دو دوازدهم می‌زنند، اصلاً به مصلحت نیست. سال ۱۴۰۳ سال اول اجرای برنامه هفتم است و باید بودجه محکم و دقیق بوده و کارها را انجام دهیم.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در حال اصلاح ساختار بودجه هستیم و باید گام‌های اساسی برداشته شود. این بودجه ارایه شده کسری قابل توجهی داشت که اولین کسری آن مربوط به حقوق بازنشستگان بود.

وی گفت: اینکه همه چیز را منوط به محل مالیات کنیم اشکالی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد. لذا باید با تعامل مجلس و دولت کمک کنیم که همه چیز به درستی انجام شود.

قالیباف تاکید کرد: در این یک هفته بنده و اعضای تلفیق و همه دوستان در خدمت دولت هستیم تا بودجه‌ای به مجلس ارایه شود که تورم زا نباشد و بتواند در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه پیش رود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :