موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی انتخابات

a/153450 :کد

پیش‌بینی ‌۶۵هزار شعبه اخذ رأی

در انتظار تایید شورای نگهبان برای انجام انتخابات الکترونیکی

  پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ — ۱۲:۴۵
تعداد بازدید : ۶۰   
 تحلیل ایران -در انتظار تایید شورای نگهبان برای انجام انتخابات الکترونیکی

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها ۶۵هزار شعبه در انتخابات ۱۱ اسفند ایجاد می‌شود و در این راستا همه زیرساخت‌ها فراهم شده و آماده است.

به گزارش تحلیل ایران از بوشهر، سیدمحمدتقی شاهچراغی صبح امروز، پنجشنبه، در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان بوشهر فراهم است اظهار داشت: از تلاش و خدمات استاندار و دست‌اندرکاران ستاد انتخابات استان بوشهر قدردانی می‌شود و آمادگی کاملاً به‌واسطه کارهای انجام‌شده در حوزه انتخابات مشهود است و برای روز 11 اسفند زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ان‌شاءالله حضور مردم را همانند همیشه پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

 

‌معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: از جمله کارهایی برابر قانون برای آگاهی مردم که بدانند به چه‌کسانی رأی می‌دهند بر اساس عدالت انتخاباتی توافقاتی در سطح ملی صورت گرفته است.

 

رئیس ستاد انتخابات کشور با قدردانی از صداوسیما گفت: رسانه ملی صداوسیما به‌ازای هر حوزه انتخاباتی یک شبکه محلی در ایام تبلیغات کاندیداها طراحی کرده است که داوطلبان، طرفداران، احزاب و گروه‌ها برابر قانون می‌توانند برای معرفی خودشان از این ظرفیت با رعایت عدالت انتخاباتی استفاده کنند.

 

وی بیان کرد: وزارت ارتباطات آمادگی و شرایط لازم را برای استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌ها، اپراتورهای مختلف در کشور فراهم کرده است که این ظرفیت در اختیار داوطلبان قرار می‌‌گیرد.

شاهچراغی ادامه داد: از آن طرف دولت برابر قانون می‌تواند از فضاهای عمومی در اختیار سازمان‌ها، نهادها، سامانه‌های تبلیغات محیطی که در اختیار نهادهای عمومی مانند شهرداری‌ها است بر اساس توافقات صورت‌گرفته در اختیار داوطلبان قرار دهد.

 

رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: امیدوارم خدمتگزاری‌ای که در دولت جاری است، بخشی انجام شود و همواره استمرار دارد برای استحکام درونی در راستای همدلی و اتحاد مردم برای رشد، توسعه و پاسخ نه دادن به تلاش‌های دشمنان، ان‌شاءالله در روز 11 اسفند این مهم خودش را نشان بدهد.

 

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود مشارکت خوبی در انتخابات 11 اسفند رقم بخورد گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها 65 هزار شعبه در انتخابات 11 اسفند ایجاد می‌شود و در این راستا همه زیرساخت‌ها فراهم شده و آماده است.

 

وی افزود: برابر قانون تا آخر آذر ماه فرصت وجود دارد که استان‌ها و هیئت‌های اجرایی اگر برای تغییر شعبه انتخابات پیشنهادی دارند در سامانه تعیین‌شده در درگاه وزارت کشور بارگذاری کنند.

شاهچراغی بیان کرد: برای انتخابات الکترونیکی هم بر اساس قانون پیشنهادات به شورای نگهبان ارائه شده است و برابر نظر آنها ان‌شاء‌الله عمل می‌شود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :