موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/153456 :کد

افسر و نظامی صهیونیست را به هلاکت رسیدند

افسر و نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند

  پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ — ۱۵:۱۳
تعداد بازدید : ۵۴   
 تحلیل ایران -افسر و نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند

رزمندگان مقاومت فلسطین در جریان نبردهای امروز خود با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در چند محور مختلف در نوار غزه دستکم هشت تانک و نفربر زرهی آنها را منهدم و ۱۰ افسر و نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند.

به گزارش تحلیل ایران، رزمندگان گردان های عزالدین القسام ظهر امروز از انهدام ۴ دستگاه تانک «مرکاوا» و ۴ دستگاه نفربر زرهی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «شیخ رضوان» در شهر غزه با راکت های «یاسین ۱۰۵» خبر دادند.

 

در منطقه «الزیتون» در شرق شهر غزه نیز با موشک «یاسین »۱۰۵ یک تانک مرکاوا دشمن صهیونیست منهدم شد.

 

همچنین گردان های القسام اعلام کرد: نیروهای پیاده نظام دشمن صهیونیست را در الشجاعیه در شرق شهر غزه با بمب هدف قرار دادیم که بر اثر آن دستکم ۱۰ نظامی و افسر رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.

 

در بیانیه این گردانها آمده است: رزمندگان ما پس از بازگشت ماموریت موفقیت آمیز در الشجاعیه، از هدف قرار دادن گروهی از نظامیان اشغالگر در خیابان «حسنین» با بمب هایی با قابلیت انفجار بالا خبر دادند و رزمندگان ما تاکید کردند که حداقل ۱۰ افسر و نظامی دشمن کشته شده اند.

 

از سوی دیگر، سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد: ما نبرد سنگینی با نظامیان دشمن در محورهای الزیتون، شجاعیه، شیخ رضوان در شهر غزه با  انداز و تیربار داشتیم.

 

همچنین سرایا القدس از حمله راکتی به مرکز نظامی «صوفا» رژیم صهیونیستی و مرکز تجمع نظامیان اشغالگر خبر داد.

 

همزمان منابع فلسطینی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر دادند و اعلام کردند: صدای آژیر خطر در «نیریم و عین هاشلوشا» به صدا درآمده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :