موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/153497 :کد

هلاکت ۲۰ نظامی اسرائلی در غزه

هلاکت ۲۰ نظامی رژیم صهیونیستی در یکی از محلات غزه

  شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ — ۱۷:۵۷
تعداد بازدید : ۶۹   
 تحلیل ایران -هلاکت ۲۰ نظامی رژیم صهیونیستی در یکی از محلات غزه

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲۰ نظامی در یک هفته اخیر در محله «الشجاعیه» خبر داد.

به گزارش تحلیل ایران، این شبکه اعلام کرد که این نظامیان در جریان درگیری‌های زمینی یک هفته اخیر در محله «الشجاعیه» در شرق شهرغزه کشته شده‌اند.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در نبرد روز گذشته در منطقه «الشجاعیه» در شرق شهر غزه با وجود کشته‌شدن شماری افسر و نظامی ارتش این رژیم، هیچ رزمنده فلسطینی به شهادت نرسیده است.

 

رسانه صهیونیستی هآرتص درباره نبرد دیروز اذعان کرد: حادثه خطرناکی که طی آن ۹ افسر و نظامی تیپ زبده "گولانی" در الشجاعیه کشته شدند، تنها بخشی از واقعیت جنگ در غزه را به نمایش می‌گذارد.

 

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز گزارش داد: تعداد راکت‌هایی که نیروهای حماس در محله شجاعیه به سمت تانک‌ها و خودروهای زرهی اسرائیلی شلیک کردند، قابل شمارش نیست.

 

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت هم اذعان کرد: تیم رسانه‌ای یدیعوت که همراه نیروهای اسرائیلی در الشجاعیه حضور داشت، صدای انفجار مهیبی را شنید که زمین را به لرزه درآورد و پس از آن مشخص شد که ۹ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

 

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از نبرد تن به تن خبر داد که در منطقه الشجاعیه میان نظامیان این رژیم و رزمندگان مقاومت جریان دارد.

 

یک منبع رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: ارتش ما سابقه جنگ در منطقه مملو از سکنه را ندارد و از این‌رو، امکان اشغال کامل شمال غزه وجود ندارد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز اذعان کرد که در جریان نبرد منطقه الشجاعیه ۹ افسر و نظامی این رژیم از جمله فرمانده گردان ۱۳ تیپ زبده گولانی کشته شده و شماری زخمی شدند.

 
 
                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :