موضوعات ‌مرتبط: محیط زیست آب وهوا

a/153555 :کد

نوار غربی از شنبه بارانی می‌شود

جو آرام در اغلب نقاط کشور تا جمعه

  ﺳﻪشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ — ۱۰:۴۸
تعداد بازدید : ۸۶   
 تحلیل ایران -جو آرام در اغلب نقاط کشور تا جمعه

سازمان هواشناسی برای اغلب نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی و اعلام کرد که از شنبه نوار غربی و برخی نقاط دیگر کشور شاهد بارش باران و وزش باد خواهند بود.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از ایرنا، امروز سه شنبه ۲۸ آذر تا جمعه در غالب مناطق کشور جو پایداری حاکم است که در کلانشهرهای صنعتی سبب تداوم و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

هواشناسی اعلام کرد: همچنین در روز چهارشنبه و پنجشنبه در برخی نقاط جنوب، جنوب شرق و شرق کشور، وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر انتظار می‌رود. جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز، ابرناکی بارش و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، شنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس و برخی نقاط بوشهر و فارس، بارش باران و وزش باد شدید، در مناطق جنوبی رعد و برق و در نقاط سردسیر و ارتفاعات، بارش برف رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی هوای امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری، در برخی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۲ و کمینه دما ۴ درجه خواهد بود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :