موضوعات ‌مرتبط: سیاسی فلسطین

a/153556 :کد

لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی» روز هفتادوچهار

بمباران منازل ساکنان غزه و برجای ماندن ده‌ها شهید

  ﺳﻪشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ — ۱۰:۵۵
تعداد بازدید : ۶۹   
 تحلیل ایران -بمباران منازل ساکنان غزه و برجای ماندن ده‌ها شهید

برجای ماندن ده‌ها شهید در جدیدترین موج حملات ارتش رژیم اشغالگر علیه نوار غزه و هلاکت نظامیان صهیونیست در درگیری با نیروهای مقاومت از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از مهر، در حالی که حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه سراسر نوار غزه همچنان ده‌ها شهید و زخمی برجای می‌گذارد نیروهای مقاومت فلسطین به شدت با عناصر اشغالگر در محورهای جنوبی و شمال این باریکه وارد نبرد شدند.

ده‌ها شهید در سلسله حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه

شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی با انجام سلسله حملاتی منطقه‌های مختلف نوار غزه را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی منازل مسکونی در مرکز خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را دربرگرفت.

تعداد زیادی شهید فلسطینی در جریان بمباران منازل مسکونی در اردوگاه بشیت واقع در مرکز رفح در جنوب نوار غزه برجای ماند.

بمباران منازل ساکنان غزه و برجای ماندن ده‌ها شهید

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که تنها یک مورد از حملات هوایی اشغالگران صهیونیست علیه منازل مسکونی فلسطینی‌ها در رفح ۲۵ شهید برجای گذاشته است.

منزل خانواده آل شاهین واقع در اطراف میدان العوده در اردوگاه البریج نیز بمباران شد و نیروهای امدادرسان تلاش می‌کنند خود را به محل این حمله برسانند.

نبرد سخت نیروهای فلسطینی با اشغالگران در محورهای مختلف

در حالی که حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه سراسر غزه همچنان ادامه دارد نیروهای مقاومت فلسطین از پای ننشسته و با نظامیان اشغالگر در محورهای مختلف این باریکه درگیر شدند.

شبکه المیادین گزارش داد که درگیری‌هایی میان دو طرف در مناطق شمالی و شرقی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه در جریان است.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست در منطقه تل الزعتر واقع در جبالیا در شمال نوار غزه در جریان است.

بمباران منازل ساکنان غزه و برجای ماندن ده‌ها شهید

در همین خصوص رسانه‌های عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ۲ تن از عناصر صهیونیست در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده اند.

بر اساس این گزارش، یکی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده با درجه سروانی و دیگری با درجه گروهبان یکم در درگیری‌های زمینی با نیروهای فلسطینی به هلاکت رسیده اند.

حمله با گاز اشک آور به کرانه باختری / منفجر کردن خانه اسیر فلسطینی

از سوی دیگر نظامیان اشغالگر طی ساعت‌های گذشته به صورت وحشیانه به منطقه‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند. این عناصر صهیونیست در جریان حمله به منطقه عقربا واقع در جنوب نابلس از گاز اشک آور علیه شهروندان فلسطینی استفاده کردند.

روستای زعتره واقع در شرق شهر بیت لحم نیز شاهد حمله این نظامیان صهیونیست بود. در جریان حمله اشغالگران صهیونیست به عقربا و استفاده از گاز اشک آور در این منطقه تعدادی از فلسطینی‌های ساکن عقربا مصدوم شدند.

این نظامیان صهیونیست همچنین منزل خانواده اسامه بنی فضل اسیر فلسطینی و عامل عملیات حواره را در منطقه عقربا منفجر کردند. نظامیان صهیونیست بعد از حمله به اردوگاه الفوار واقع در جنوب الخلیل وعد جمال البدوی اسیر فلسطینی آزاد شده را بازداشت کردند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در منطقه‌های بنی نعیم و صوریف واقع در شرق و شمال شهر الخلیل به وقوع پیوسته است.

بمباران منازل ساکنان غزه و برجای ماندن ده‌ها شهید

مقاومت تنها گزینه فلسطین است / سازش و مذاکره ویرانگر است

از سوی دیگر جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد: مقاومت بهترین گزینه‌ای است که امتحان خود را پس داده و می‌تواند اشغالگران را مجبور به پذیرش حقوق ملی فلسطینی‌ها کند.

این جبهه تاکید کرد: گزینه سازش یک گزینه ویرانگر و بی فایده و شکست خورده است که باعث شد طی بیش از ۳۰ سال گذشته آرمان فلسطین وارد یک تونل تاریک شود.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین اضافه کرد: عملکرد جریان‌های فلسطینی از جمله توافق اسلو و مذاکرات بی فایده باید بررسی و بازنگری شود. از گروه‌های فعال فلسطینی می‌خواهیم برای نبرد با دشمن صهیونیستی متحد شوند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :