موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی خودرو

a/153579 :کد

۹ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی

۹ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی گواهینامه موتور

  چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ — ۰۹:۵۴
تعداد بازدید : ۷۴   
 تحلیل ایران -۹ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی گواهینامه موتور

رییس مرکز صدور گواهینامه راهور گفت:بیشترین تعداد متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت از استان تهران است و حدود ۹ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی در این استان در انتظار نوبت‌اند.

به گزارش تحلیل ایران، اجرای طرح اخذ گواهینامه آسان و یک روزه موتورسیکلت که از هفته فراجا در مهرماه اعلام شده و همچنان در حال اجرا است.

 

ثبت نام به صورت آزمایشی این طرح فقط در استان سمنان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، تهران، کرمانشاه، همدان، قم، قزوین، البرز، مرکزی، گلستان، گیلان، زنجان، ایلام، کردستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان و بوشهر انجام می‌شود.

هزینه دریافت گواهینامه در این طرح یک سوم شده است و موتورسیکلت سواران می‌توانند تنها با پرداخت ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه دریافت کنند و به دلیل اینکه فرایند صدور گواهینامه یک روزه انجام می‌شود استقبال زیادی از این طرح شده است.

 

در چند روز اخیر متقاضیان گواهینامه یک روزه موتور سیکل از روند ثبت نام و نوبت دهی این طرح گله مند بودند و اعلام کردند امکان ثبت نوبت نیست و ظرفیت‌ها همه تکمیل اعلام شده است.

 

برای پیگیری این موضوع به سراغ سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور رفتیم وی گفت: بیشترین تعداد متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت از استان تهران است و حدود ۹ هزار ۸۰۰ نفر متقاضی از استان تهران در انتظار نوبت‌اند.

 

وی افزود: با توجه به تقاضای بالا در شهر تهران مراکز را افزایش داده‌ایم تا هر چه سریع‌تر روند ثبت نام و دریافت گواهینامه انجام شود و شهروندان بتوانند از این طرح بهره مند شوند.

 

سرهنگ کرمی اسد گفت: فقط روزانه در تهران از حدود ۱۱۰۰ نفر آزمون گرفته می‌شود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :