موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/153581 :کد

هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی در کرانه باختر

هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی در کرانه باختری

  چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ — ۰۹:۵۹
تعداد بازدید : ۶۳   
 تحلیل ایران -هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با تشدید حملات هوایی علیه سراسر نوار غزه یورش‌های پی در پی خود به کرانه باختری و هدف قرار دادن ساکنان این منطقه را نیز افزایش داده است.

به گزارش تحلیل ایران، نظامیان اشغالگر طی بامداد امروز به منطقه‌های مختلف کرانه باختری حمله کرده و علاوه بر یورش به منازل مسکونی فلسطینی‌ها به سمت آن‌ها شلیک کردند.

 

بر اساس این گزارش، عناصر صهیونیست به منطقه‌ای در شهر الخلیل و بیت فوریک در شرق شهر نابلس حمله کردند.

 

آن‌ها همچنین با یورش به محله کفر عقب واقع در شمال قدس اشغالی حسام غیث جوان فلسطینی را بدون دلیل موجه بازداشت کردند.

 

نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری نیز از پای ننشسته و عناصر متجاوز را با پرتاب نارنجک‌های دست ساز در جریان حمله به اردوگاه عایده واقع در شمال بیت لحم هدف قرار دادند. همچنین درگیری‌هایی مسلحانه ای میان دو طرف در اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس و منطقه طمون رخ داده است.

 

منطقه سلواد واقع در شمال شرق رام الله نیز شاهد حمله عناصر متجاوز رژیم صهیونیستی بود. این اشغالگران به شهر طوباس و منطقه اللبن الشرقی واقع در جنوب نابلس یورش بردند.

 

در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه‌های الیامون و طمون در شمال کرانه باختری دست کم سه فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران زخمی شدند.

 

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر یورش به این مناطق و هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی اقدام به تخریب یکی از منازل مسکونی در منطقه المشاش واقع در طمون کردند.

 

وزارت بهداشت فلسطین چند روز قبل اعلام کرده بود که از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون ۵۰۵ فلسطینی از جمله ۱۱۱ کودک در منطقه‌های مختلف کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

 

این آمار در حالی است که شمار فلسطینی‌های بازداشت شده به دست نظامیان اشغالگر در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون به بیش از چهار هزار و ۵۴۰ نفر رسیده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :