موضوعات ‌مرتبط: سیاسی تکنولوژی

a/153608 :کد

نگرانی آمریکایی‌ها در مورد انتخابات:

هوش مصنوعی گوگل را محدود کرد

  پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ — ۱۷:۳۳
تعداد بازدید : ۷۸   
 تحلیل ایران -هوش مصنوعی گوگل را محدود کرد

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نگرانی‌ها در مورد تقلب با استفاده از هوش مصنوعی باعث شده تا گوگل هوش مصنوعی بارد خود را در ارائه برخی خدمات محدود کند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از رویترز، آلفابت(شرکت مادر گوگل) اعلام کرد در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2024، انواع درخواست‌های مربوط به انتخابات در بارد را محدود می‌کند. این شرکت گفت که این محدودیت ها قرار است تا اوایل سال 2024 اعمال شوند.

 

این غول فناوری گفت که بارد با تمرکز بیشتر بر نقش هوش مصنوعی به رای دهندگان و کمپین های مرتبط با این انتخابات خدمات خواهد داد.

 

همچنین متا، مالک فیس‌بوک در ماه نوامبر گفته بود که کمپین‌های سیاسی و تبلیغ‌کنندگان در سایر صنایع تحت نظارت را از استفاده محصولات تبلیغاتی جدید هوش مصنوعی خود منع می‌کند. تبلیغ کنندگان در متا همچنین باید مشخص کنند که چه زمانی از هوش مصنوعی یا سایر روش های دیجیتال برای تغییر یا ایجاد تبلیغات سیاسی، اجتماعی یا انتخاباتی در فیسبوک و اینستاگرام استفاده می شود.

 

از سوی دیگر، ایکس، که توسط اتحادیه اروپا برای انتشار اطلاعات جعلی مورد تحقیق قرار گرفته، در ماه آگوست اعلام کرد که اکنون اجازه تبلیغات سیاسی در ایالات متحده از نامزدها و احزاب سیاسی را می دهد. همچنین تیم امنیتی و انتخاباتی خود را پیش از انتخابات ایالات متحده گسترش خواهد داد. لازم به ذکر است که همه تبلیغات سیاسی تا سال 2019 در ایکس ممنوع شده بودند.

 

نگرانی تهدیدات هوش مصنوعی باعث شده تا دولت‌ها در سراسر جهان برای تنظیم مقررات هوش مصنوعی دست به کار شوند. شرکت های بزرگ فناوری با قوانین جدید اتحادیه اروپا مواجه شده اند تا به وضوح بر روی پلتفرم های خود به تبلیغات سیاسی برچسب بزنند که چه کسی برای آن هزینه کرده است و چه مقدار و کدام انتخابات هدف قرار گرفته است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :