موضوعات ‌مرتبط: ورزشی مسابقات بین المللی

a/153636 :کد

نایب قهرمان کشتی جهان

اطری: در مسابقات کشوری روی تشک پرواز می‌کردم

  شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ — ۰۲:۱۶
تعداد بازدید : ۸۵   
 تحلیل ایران -اطری: در مسابقات کشوری روی تشک پرواز می‌کردم

نایب قهرمان کشتی جهان که در مسابقات کشوری قهرمان وزن ۶۱ کیلوگرم شد، تأکید کرد دنبال جبران ناکامی‌اش در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد است.

 به گزارش تحلیل ایران، رضا اطری درباره قهرمانی‌اش در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: تا چند روز قبل از این مسابقات نمی‌دانستم کشتی خواهم گرفت یا نه، چون شرایط روحی‌ام اصلاً خوب نبود، اما در روزهای پایانی اتفاقی افتاد که مصمم به شرکت در مسابقات شدم و خودم را با دو جلسه تمرینی به این رقابت‌ها رساندم.وی با تأکید بر اینکه خیلی خوب و راحت سر وزن رسیده است، ادامه داد: از نظر روحی که خوب باشم، وضعیتم از همه لحاظ خوب می‌شود. خیلی هم خوب و با شرایط خودم، سر وزن رسیدم به طوری که انگار روی تشک پرواز می‌کردم. خوشبختانه هیچ مشکلی روی تشک نداشتم.

نماینده وزن 61 کیلوگرم تیم ملی آزاد کشورمان که در فینال مسابقات کشوری با امتیاز عالی موفق به شکست یاسین رضایی شد، درباره کشتی‌هایش در این رقابت‌ها گفت: پنج دور کشتی گرفتم و فینالم با یاسین رضایی بود که جوان خوب و آینده‌داری است، ولی من از نظر ذهنی آماده بودم و می‌خواستم استارتم در چرخه خیلی خوب باشد تا بتوانم ناکامی مسابقات جهانی بلگراد را پشت سر بگذارم.

این کشتی‌گیر 27 ساله بابلی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای پیش رویش خواهد بود، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم قرار است به تورنمنت بروم یا مسابقات قهرمانی آسیا و کادر فنی تیم ملی این را مشخص خواهد کرد. امیدوارم مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی برگزار شود و اگر ملی‌پوش شدم، خوش‌رنگ‌ترین مدال را بگیرم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :