موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی اموال تملیکی

a/153687 :کد

حراج خرده‌فروشی لوام خانگی اموال تملیکی

حراج خرده‌فروشی لوام خانگی اموال تملیکی از مرز ۱۵ میلیارد تومان گذش

  یکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ — ۱۴:۳۴
تعداد بازدید : ۶۲   
 تحلیل ایران -حراج خرده‌فروشی لوام خانگی اموال تملیکی از مرز ۱۵ میلیارد تومان گذش

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بیش از ۷۰ دوره حراج خرده‌فروشی لوازم خانگی در استان‌های مختلف برگزار شد که فروش کالاها از مرز ۱۵ میلیارد تومان گذشت

به گزارش تحلیل ایران به نقل از ایرنا، این حراج‌ها به صورت تک‌فروشی و برای رفع نیاز خانوار در نظر گرفته شده است که قیمت کالاها بر اساس قیمت‌های کارشناسی و پایین‌تر از بازار است.

وی ادامه داد: متقاضیان در ارائه پیشنهاد می‌توانند قیمت‌های سایر شرکت‌کنندگان را مشاهده کنند و بر اساس آن قیمت ارائه کنند.

خالقی با بیان اینکه اکنون هفتاد و دومین حراج خرده‌فروشی سازمان در استان تهران آغاز شده است گفت: این حراج با بیش از ۸۰ قلم کالا آغاز شده است که در این حراج کالاهای لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، وسایل تنظیف و تجهیزات کامپیوتری عرضه شده است.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۴ دی ماه تا ۱۹ همان روز نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه استان تهران تاکنون بیشترین تعداد حراج را در میان کل استان‌های کشور به خود اختصاص داده است گفت: این استان تاکنون ۲۶ مرحله حراج با هزار و ۳۴۰ قلم کالا و ۱۱ هزار و ۱۲۰ پیشنهاد با قیمت پایه پنج میلیارد تومان داشته است.

خالقی خاطرنشان کرد: در نهایت کالاهای این استان در حراج خرده‌فروشی به ارزش هشت میلیارد تومان به فروش رفت.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :