موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی سریال

a/153690 :کد

فصل سوم سریال جومونگ از امشب ساعت 19

جومونگ ۳ روی آنتن تلویزون می رود

  یکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ — ۱۴:۳۲
تعداد بازدید : ۷۹   
 تحلیل ایران -جومونگ ۳ روی آنتن تلویزون می رود

سریال «امپراطور افسانه‌ها»، فصل سوم سریال جومونگ از امشب ساعت ۱۹:۰۰ در جدول پخش شبکه تماشا جایگزین فصل قبلی این سریال می‌شود.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، افسانه جومونگ یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای در ایران است. این سریال تلویزیونی به کارگردانی لی جو هاوان بر اساس افسانه‌های تاریخی درباره جومونگ الهام گرفته شده بود و همواره در طول سال‌های گذشته در بازپخش‌های مختلف مورد توجه مخاطبان رسانه ملی قرار گرفته است.

با استقبال مخاطبان، رسانه ملی سریال «امپراطور باد‌ها» در ژانر درام، تاریخی و اکشن را برای مخاطبان پخش کرد. این مجموعه به دلیل ادامه دادن بحث افسانه جومونگ، به جومونگ ۲ نیز معروف است و ماجرای این مجموعه سال‌ها پس از ماجرا‌های سریال جومونگ، و دربارهٔ سومین پادشاه گوگوریو موهیول است، که از ابتدای تولدش پیشگویی‌های منفی درباره او شد و به دلیل همین پیشگویی‌ها، او توسط پدرش پادشاه یوری رانده شد و به غار گیرین، قبر پادشاه اول جومونگ، انتقال یافت.

 

 

 

 سریال «امپراطور باد‌ها» این شب‌ها از شبکه تماشا پخش شد و با استقبال مخاطبان مواجه شده است. از امشب شبکه تماشا سریال «امپراطور افسانه‌ها» را پخش می‌کند که محصول2010 کره جنوبی و در ژانر تاریخی ساخته شده است. این سریال اسپین آف دو سریال «جومونگ» و «امپراطور باد‌ها» است.

سریال «امپراطور افسانه‌ها»، فصل سوم سریال جومونگ از امشب ساعت 19:00 در جدول پخش شبکه تماشا جایگزین فصل قبلی این سریال می‌شود.

در خلاصه این سریال آمده است: جومونگ در سال 37 قبل از میلاد جولبون را پایتخت گوگوریو قرار می دهد، بعد از معرفی یوری به عنوان ولیعهد، بانو سوسانو مخالفت می کند و به همین خاطر از جومونگ جدا می شود و قلمرو خودش را در بکجه تاسیس می‌کند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :