موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی راه و ترافیک

a/153700 :کد

در پی بارش باران در پایتخت

ترافیک سنگین در معابر پایتخت به دنبال بارش باران

  دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ — ۰۹:۰۳
تعداد بازدید : ۶۳   
 تحلیل ایران -ترافیک سنگین در معابر پایتخت به دنبال بارش باران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در معابر پایتخت به دلیل بارندگی‌ خبر داد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ که از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، شاهد ترافیکی سنگین در معابر هستیم.

وی افزود: ترافیک در محدوده بزرگراه‌های حکیم- پیامبر، همت - جنت آباد، آزاد راه تهران کرج در هر دو مسیر و همچنین در محور آبشناسان – سردار جنگل سنگین ولی در حال حرکت است.

سرهنگ شریفی افزود: در مسیر بزرگراه جناح - شیخ فضل الله نوری نیز ترافیک سنگینی را شاهد هستیم.

وی در خصوص ترافیک در معابر شرقی ادامه داد: در محور بزرگراه شهید بابایی مقطع پل امام علی (ع)، محور بزرگراه شهید زین‌الدین – امام علی (ع) و بزرگراه صیاد ترافیک نیمه سنگین و متراکمی را شاهد هستیم و در محور جنوبی یعنی بزرگراه نواب نیز شاهد ترافیکی سنگین از پل نهم دی می‌باشیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در خیابان آزادی از میدان آزادی و همچنین ترافیک در بزرگراه سعیدی نیز سنگین گزارش می‌شود.

سرهنگ شریفی گفت: بارندگی‌ها در برخی معابر پایتخت شروع شده و نیاز است شهروندان از خودروهای عمومی بیشتر استفاده و ترددهای خود را مدیریت کنند. همچنین توصیه می‌شود رانندگان حتماً در حین رانندگی و در این شرایط فاصله طولی را با خودروی جلویی حفظ کرده و حتماً با سرعت مطمئنه حرکت نمایند تا شاهد وقوع تصادفات در سطح معابر نباشیم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :