موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی فرهنگی

a/153719 :کد

فوت بی صدای دوبلور!!

واکنش‌ها به توهین کیانیان به ناصر طهماسب

  دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ — ۰۹:۴۵
تعداد بازدید : ۱۲۴   
 تحلیل ایران -واکنش‌ها به توهین کیانیان به ناصر طهماسب

رضا کیانیان بازیگر، پس از درگذشت مرحوم ناصر طهماسب دوبلور و گوینده برجسته کشورمان که گویندگی مستندهای تاثیرگذاری را برعهده داشت، استوری توهین آمیزی علیه آن مرحوم منتشر کرد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، رضا کیانیان بازیگر، پس از درگذشت مرحوم ناصر طهماسب دوبلور و گوینده برجسته کشورمان که گویندگی مستندهای تاثیرگذاری را برعهده داشت، استوری توهین آمیزی علیه آن مرحوم منتشر کرد و خدمات او به ایران را مورد حمله قرار داد.
 

 

این استوری رضا کیانیان واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشت. آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون در و اکنش به این توهین‌ها در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: دم از دمکراسی می‌زنید مثل کسانی که اسم خودشان را روشنفکر جا زده اند. شما فقط نُطُق‌کش و عربده‌کش هستید. شما روشنفکر نیستید لطفا روشنفکران را زیر سوال نبرید.

بسیاری از کاربران فضای مجازی از این استوری ترکاشوند تقدیر و حمایت کردند.

 

 

 

محمود پاک‌نیت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره درگذشت ناصر طهماسب گوینده و دوبلور پیشکسوت گفت: مرحوم ناصر طهماسب صدایی کمیاب یا به عبارتی بهتر نایاب داشت. او عمر و زندگی‌اش را در این راه گذاشت. می‌توانست مثل خیلی‌ها به تفریح بپردازد اما برای مردم ارزش قائل بود. 

وی ادامه داد: ناصر طهماسب صداپیشه بی‌نظیری بود و بجای شخصیت‌های مختلفی در فیلم‌ها صداپیشگی کرد. راز محبوبیت ناصر طهماسب بین مردم، صداقت او بود. هرکس صادق باشد مورد علاقه مردم است. شهرت، با تبلیغ دیگران به دست می‌آید اما محبوبیت از راه صداقتِ خودِ شخص به وجود می‌آید. مرحوم طهماسب نسبت به مردم کشورش تعهد داشت. 

پاک‌نیت بیان کرد: من اصلا این حرف که عده‌ای گفتند مرحوم ناصر طهماسب صدافروشی کرده را قبول ندارم. من کاری با این قضاوت‌های نابجا ندارم، فقط می‌دانم مردم هرکس که با عشق برای آنها کار کند را دوست دارند. من کسانی که درباره این مرد بزرگ چنین حرفی زده‌اند را ضعیف النفس می‌دانم. باید بگویم کسانی که به ناصر طهماسب صدافروش گفتند، خودفروخته هستند.

برخی از کاربران فضای مجازی از این اظهارات پاک نیت استقبال کردند.

 

 

 

کاربران دیگری نیز استوری کیانیان را مورد نقد و انتقاد قرار دادند که به شرح زیر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :