موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست خارجی

a/153730 :کد

ترور شهید موسوی مساوی با مرگ صهیونیست است

ترور شهید موسوی توسط صهیونیست‌ها ناشی از شکست‌ در غزه بود

  دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ — ۲۲:۰۸
تعداد بازدید : ۷۳   
 تحلیل ایران -ترور شهید موسوی توسط صهیونیست‌ها ناشی از شکست‌ در غزه بود

به شهادت رساندن شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی یک اقدام واکنشی نسبت به شرایطی است، شاید می‌توان گفت رژیم امروز اقداماتی را دیوانه‌وار انجام می‌دهد تا برخی از شکست‌های خود را جبران کند‌

به گزارش تحلیل ایران سفیر ایران در سوریه در گفت‌وگو با شبکه خبر سیما و با اشاره به حادثه تروریستی شهادت شهید سید رضی موسوی، گفت: حادثه‌ای که امروز رخ داد در پی یک اقدام تروریستی ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی بود.

 

وی افزود: شهید بزرگوار ساعت 14 در سفارت ایران در سوریه بودند و پس از پایان کار خود به سمت منزل‌شان حرکت کردند و ساعت 16:10 دقیقه امروز در محل اقامت خود از طریق رژیم صهیونیستی با سه موشک هدف قرار گرفت و به شهادت رسید. شهید موسوی هنگام شهادت به تنهایی در منزل حضور داشت و همسرشان در مدرسه به عنوان معلم مشغول کار بودند.

 

سفیر ایران در سوریه، بیان کرد: اقدام رژیم صهیونیستی یک اقدام کوردلانه و منفعلانه بود از این جهت که به علت شکست‌هایی که در میدان و صحنه متحمل شده اخیرا اقداماتی را انجام داده و این دومین مرتبه است که این جنایت را علیه مستشاران نظامی ما در سوریه مرتکب می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع این یک اقدام واکنشی نسبت به شرایطی است، شاید می‌توان گفت رژیم صهیونیستی امروز اقداماتی را دیوانه‌وار انجام می‌دهد تا برخی از شکست‌های خود را جبران کند‌، هم به لحاظ مشکلات داخلی و هم به دلیل شرایطی که در غزه با آن مواجه شده است، چرا که عملاً پس از گذشت ۸۰ روز نتوانسته به هیچ کدام از اهداف خود دست پیدا کند.

 

اکبری گفت: در این راستا، بدیهی است تا رژیم صهیونیستی اقدامات پراکنده انجام داده و چنین جنایاتی را مرتکب شود که این اتفاق نیز جنایتی بود که قطعاً با توجه به اینکه ایشان به عنوان یک نیروی مستشار نظامی رسمی در کشور سوریه حضور داشتند، یک اقدام ناجوانمردانه و برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی بود که این اقدام توسط صهیونیست‌ها انجام شد.

 

سفیر ایران در سوریه در پایان خاطرنشان کرد: طبیعتاً حق مقابله برای کشور قربانی محفوظ است و رژیم صهیونیستی به طور طبیعی پاسخ این جنایت خود را در شرایط و زمان مناسب خواهد گرفت.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :