موضوعات ‌مرتبط: ورزشی فوتبال

a/153740 :کد

یک رسانه اسپانیایی امروز (سه شنبه)

نفس‌های آخر انتظار ۸ ساله رئال برای جذب امباپه

  ﺳﻪشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ — ۰۹:۵۱
تعداد بازدید : ۱۴۲   
 تحلیل ایران -نفس‌های آخر انتظار ۸ ساله رئال برای جذب امباپه

یک رسانه اسپانیایی امروز (سه شنبه) از زمان امضای قرارداد باشگاه رئال مادرید با ستاره پاری سن ژرمن، کیلیان امباپه خبر داد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، یک هفته تا امضای قرارداد رئال با امباپه» این گزارش امروز (سه شنبه) نشریه مارکا اسپانیا از رسیدن موعد امضای قرارداد با ستاره فرانسوی است.

امباپه با ارزش 180 میلیون یورو در کنار هالند گران ترین فوتبالیست دنیا شمار می آید. 

بر اساس گزارش نشریه مادریدی، مدیران باشگاه رئال پیش قرارداد را آماده کردند و می خواهند در هفته اول ژانویه( هفته آینده) با ستاره تیم ملی فرانسه و پاریس قرارداد امضا کنند.

رئال مادرید از سال 2015 یعنی از زمان حضور امباپه در موناکو به دنبال شکار این ستاره فرانسوی بود. اما در این مدت 8 ساله امباپه ابتدا در سال 2018 راهی پاریس شد و بعد از آن هم در سال 2021 در یک قدمی امضای قرارداد با رئال بود ولی تصمیم به تمدید قراردادش گرفت.

نشریه مارکا می نویسد که قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان 2024 به پایان می رسد. به همین خاطر رئال 6 مانده به پایان قراردادش می خواهد با او به توافق نهایی برسد و پیش قرارداد را هفته آینده امضا کند تا در تابستان از این ستاره در برنابئو به عنوان بازیکنی  رایگان میزبانی کند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :