موضوعات ‌مرتبط: ورزشی فوتبال

a/153802 :کد

رای اصلاحی دیدار استقلال و پرسپولیس

اعلام رای اصلاحی دیدار پرسپولیس و استقلال

  شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ — ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۸۱   
 تحلیل ایران -اعلام رای اصلاحی دیدار پرسپولیس و استقلال

کمیته انضباطی رای اصلاحی دیدار پرسپولیس و استقلال را صادر کرد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی؛ نظر به اینکه در بندهای ۱ و ۲ دادنامه شماره ۱۷۵۹ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۷ عبارت» در نیم فصل دوم بعد از در مسابقه رسمی سهواً از قلم افتاده است دادنامه صادره فوق به شرح مذکور بر اساس بند ۱۵ از ماده ۲۱ مقررات انضباطی اصلاح می‌شود.

رأی اصلاحی صادره نیز قابل تجدید نظرخواهی بوده و ارائه رونوشت رأی اصلی بدون رونوشت رأی اصلاحی ممنوع است.

در رأی ابتدایی کمیته انضباطی آمده بود، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا از سوی تماشاگرانشان هر کدام جداگانه به سه میلیارد جریمه نقدی و یک جلسه از محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی محروم شدند. این رأی قابل تجدید نظر است.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب نسبت به ارکان فدراسیون به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

علی سامره، سرپرست تیم استقلال به به دلیل نشر اکاذیب نسبت به ارکان فدراسیون و باشگاه حریف به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

علی شاجانی، ماساژور تیم استقلال به دلیل نقض مقررات و تحریک تماشاگران حریف دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :