موضوعات ‌مرتبط: سیاسی راهپیمایی

a/153807 :کد

خروش مردم استان سمنان در حماسه ۹ دی

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار سمنان

  شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ — ۱۳:۲۹
تعداد بازدید : ۶۵   
 تحلیل ایران -مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار سمنان

مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی پیش از ظهر امروز با حضور پرشور مردم مؤمن و ولایت‌مدار هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی پیش از ظهر امروز با حضور پرشور مردم مؤمن و ولایت‌مدار هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.

اجتماع پرشور و گسترده مردم ولایت‌مدار سمنان به مناسبت یوم‌الله ۹ دی در معراج الشهدا واقع در میدان سعدی برگزار شد.

مردم انقلابی شهرهای مختلف استان سمنان در این تجمع با سر دادن شعارهای انقلابی و استکبارستیزی بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه تأکید کردند و مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیدند.

مردم بصیر و ولایت‌مدار استان سمنان در این تجمع بار دیگر با ولایت‌ فقیه و آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند و یاد شهدا را گرامی داشتند.

اقشار مختلف مردم از زن و مرد و نوجوان، جوان و سالمند در حالی که شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، و «مرگ بر اسرائیل» سر داده بودند، با حمل پرچم‌ها، تابلوها و پلاکاردهایی پیام‌‌های کوبنده خود را علیه آمریکا، مستکبران و فتنه‌گران به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، معاونان استاندار و سایر مسؤولان نیز در این مراسم حضور پرشوری داشتند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :