موضوعات ‌مرتبط: ورزشی فوتسال

a/153821 :کد

تیم فوتسال گرمسار:

صدرنشینی تیم فوتسال شهید یونسی‌فر یزد در لیگ یک کشور

  یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ — ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۸۶   
 تحلیل ایران -صدرنشینی تیم فوتسال شهید یونسی‌فر یزد در لیگ یک کشور

تیم شهید یونسی‌فر که تنها نماینده یزد در لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور است به صدر جدول رده‌بندی رسید و برای تثبیت جایگاه خود کار سختی در ادامه مسابقات در پیش دارد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از ایرنا، تا پایان هفته پنجم لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان تیم فوتسال شهید یونسی‌فر از پنج بازی گذشته خود صاحب سه برد و ۲ تساوی است و با کسب ۱۱ امتیاز در صدر جدول گروه اول مسابقات قرار دارد.

همچنین بعد از تیم شهید یونسی‌فر، تیم بارما خمینی شهر اصفهان با کسب ۱۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم است و سایه به سایه تیم یزدی را در ادامه رقابت‌ها تعقیب می‌کند .

بعد از ۲ تیم شهید یونسی‌فر و بارما خمینی شهر، تیم هیات دلسوختگان قم قرار دارد که با کسب هشت امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتسال قرار دارد و برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند.

تیم فوتسال شهید یونسی‌فر یزد در آخرین مسابقه خود در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته اول کشور در سالن نهم دی یزد با وجود تلاش زیاد و در حالی که به شکست حریف مدعی نیاز داشت در پایان با کسب نتیجه مساوی سه بر سه متوقف شد.

پنج بازی، ۱۱ امتیاز و ادامه راه فوتسال یزد

مسابقه آینده تیم فوتسال شهید یونسی فر را طی روزهای آینده سازمان لیگ مشخص می‌کند ولی قطعا با توجه به نزدیکی امتیازات در بالای جدول رده بندی کار تیم شهید یونسی‌فر برای تثبیت جایگاه و رسیدن به لیگ برتر سخت است و باید قدر همه دیدارهای آینده خود را بداند.

هم‌اکنون در پایان گروه یک لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم‌های شهروند ساری و پارسه امید خوزستان با کسب چهار امتیاز به ترتیب در مکان‌های چهارم و پنچم قرار دارند و تیم مقاومت تنکابن بدون امتیاز در قعر جدول است.

لیگ دسته یک فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جاری با حضور ۲۴ تیم در چهار گروه ۶ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت زیرنظر فدراسیون پیگیری می‌شود و در پایان این رقابت‌ها ۲ تیم جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب می‌کنند.

تیم فوتسال شهید یونسی‌فر یزد در گروه یک لیگ دسته اول کشور با تیم‌های مدافع حرم علی‌آباد، پارسه امیدیه، مقاومت تنکابن، بارمان خمینی شهر و دلسوختگان قم همگروه است.

پنج سالی است که تیم فوتسال شهید یونسی‌فر که قبلا به نام صبا در لیگ دسته اول کشور حضور داشت برای رسیدن به لیگ برتر در تلاش است ولی این آرزوی برای جامعه فوتسال استان محقق نشده است.

انتظار جامعه ورزش به خصوص علاقه مندان به رشته فوتسال در یزد این است که تنها نماینده استان در لیگ دسته یک با عزم جدی با همکاری همه مسئولان و تعصب بازیکنان و برنامه محوری هدفمند کادرفنی برای رسیدن به لیگ‌ برتر تلاش کند.

تیم شهید یونسی‌فر اگر به روند خوب خود به خصوص در نیم فصل دوم مسابقات با همراهی هواداران ادامه دهد، بدون شک جزو گزینه‌های اصلی حضور در لیگ برتر خواهد بود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :