موضوعات ‌مرتبط: سیاسی انتخابات

a/153831 :کد

استاندار سمنان:

قریب به ۷۰۰ شعبه اخذ رأی در استان سمنان پیش بینی شده است.

  یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ — ۱۵:۲۷
تعداد بازدید : ۷۶   
 تحلیل ایران -قریب به ۷۰۰ شعبه اخذ رأی در استان سمنان پیش بینی شده است.

هاشمی گفت: برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری ۶۷۹ شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده است.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از شبستان، سید محمد رضا هاشمی- استاندار سمنان در نشست صمیمانه با ائمه جماعات ادارات کل استان گفت: اقدامات و اجرای برنامه های فرهنگی از اولویت های دولت مردمی آیت الله رئیسی است و در استان سمنان نیز با همکاری همه نهادهای فرهنگی و مردم فرهنگ دوست توانسته ایم برنامه های مناسبی در این حوزه اجرا کنیم.

هاشمی افزود: خوشبختانه دستگاه های اجرایی استان در بحث اقامه نماز به خوبی عمل کرده اند که با وجود مردم متدین و دیندار استان این امر دور از ذهن نبود.

قریب به ۷۰۰ شعبه اخذ رأی در استان  سمنان پیش بینی شده است

استاندار سمنان با اشاره به اینکه  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افرادی که در جامعه با افراد مختلف ارتباط دارند باید جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب  کنند اظهارداشت: برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری ۶۷۹ شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۴۷۶ شعبه شهری و ۲۰۳ شعبه روستایی میزبان مردم استان سمنان در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری همزمان با یازدهم اسفند ماه هستند، افزود: از مجموع شعب اخذ رأی در کل استان سمنان ۱۴۲ شعبه سیار و ۵۳۷ شعبه ثابت خواهد بود.

هاشمی درخصوص  نامزدهای انتخابات نیز تاکید کرد: در استان سمنان ۴۶۱ نفر برای انتخابات ۱۱ اسفند، پیش ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۵۲ نفر ثبت نام نهایی آنها قطعی شد.

استاندار سمنان با اشاره به پیش بینی ۱۶ حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس و خبرگان در اسفند ماه سال جاری در سراسر استان سمنان، گفت: از این تعداد یک حوزه انتخابیه ویژه مجلس خبرگان رهبری است.

قریب به ۷۰۰ شعبه اخذ رأی در استان  سمنان پیش بینی شده است

وی با بیان اینکه ۱۵ حوزه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که چهار حوزه آن شامل سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار اصلی و ۱۱ حوزه فرعی هستند.

استاندار سمنان همچنین از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و تاکید کرد: جلسات ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها به صورت مستمر برگزار و اقدامات بر اساس جدول زمان بندی اجرایی خواهد شد.

هاشمی در ادامه ضمن گرامیداشت نهم دی ماه؛ روز بصیرت و شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی و همچنین گرامیداشت شهادت سید رضی موسوی افزود: با پیگیری های انجام شده به دنبال پرداخت حق و حقوقات عزیزانی که در طرح امین با مدارس همکاری کرده اند، می باشیم.

وی تصریح‌ کرد: فضای نمازخانه های ادارات باید در مسائل بهداشتی و همچنین از نظر فیزیکی در خور شان نمازگزاران عزیز باشد.

هاشمی گفت: در بحث اعتبارات، پیگیر منابع پایدار برای حوزه های علمیه می باشیم تا موانع موجود در این زمینه نیز برطرف شود.

استاندار سمنان بیان داشت: دستاوردهای دولت در استان سمنان طی دو سال اخیر در حوزه های مختلف کم‌ نظیر بوده است و همین امر باعث شده تا بر اساس اعلام سازمان آمار کشور، استان سمنان در ۴۴ شاخص دارای رتبه برتر شود.

قریب به ۷۰۰ شعبه اخذ رأی در استان  سمنان پیش بینی شده است

وی ضمن بیان اینکه وظیفه ما امانت داری رای همه مردم می باشد و این قول را به مردم می دهیم که انتخابات در روز یازدهم اسفند ماه در نهایت امنیت برگزار شود، افزود: حدود ۲۵۰۰ روحانی در استان حضور دارند که لازم است با همکاری شما عزیزان در تبیین حضور در انتخابات با جامعه هدف خود، شاهد برگزاری انتخابات پرشور باشیم.

در راستای لبیک به تاکید رهبر معظم انقلاب، بمنظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند نشست تبیینی با ائمه جماعات ادارات کل دستگاه های اجرایی استان با موضوع مشارکت در انتخابات با حضور بالغ بر ۸۰ نفر از روحانیون و ائمه جماعات ادارات کل استان برگزار شد.

 اطلاع رسانی خدمات، تبیین دستاوردها، ضرورت های انتخابات و مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم، بویژه ائمه جماعات استان به همراه جامعه هدف آنها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهم موارد مطرح شده در این بود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :