موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی راه آهن

a/153834 :کد

سازماندهی راه آهن گرمسار

ساماندهی راه‌آهن گرمسار با دستور قضائی آغاز شد

  یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ — ۲۳:۲۸
تعداد بازدید : ۶۸   
 تحلیل ایران -ساماندهی راه‌آهن گرمسار با دستور قضائی آغاز شد

ساماندهی وضع راه‌آهن گرمسار پس از صدور دستور رئیس کل دادگستری استان سمنان آغاز شد.

 

به گزارش تحلیل ایران از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در راستای حفظ حقوق عامه، کاهش وقوع جرائم و صیانت از بیت‌المال، به دادستان عمومی و انقلاب گرمسار دستور داده بود تا تهدیدها و آسیب‌های راه‌آهن شهرستان را شناسایی کرده و اقدامات قانونی در این زمینه انجام دهد.

 

وی اظهار کرد: شهروندان گرمساری ورود دستگاه قضائی در موضوع ساماندهی وضع راه‌آهن آن شهرستان را که از حیث مدیریت امور سازمانی زیرمجموعه راه‌آهن تهران محسوب می‌شود، مطالبه دارند.

 

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در همین راستا، به دادستان عمومی و انقلاب گرمسار تکلیف شده بود تا با دعوت از مسؤولان راه‌آهن تهران و گرمسار و همچنین فرماندهان انتظامی شهرستانی، معایب و نواقص شناسایی‌شده را در بازدید میدانی با اتخاذ تصمیمات قانونی رفع و پیگیری عاجل مشکلات را در دستور کار قرار دهند.

 

عبداللهی، کریدور ریلی راه‌آهن استان سمنان را مهم دانست و تصریح کرد: پس از ورود قانونی به موضوع ساماندهی وضع راه‌آهن گرمسار، افزایش سطح ایمنی محوطه راه‌آهن با تجهیزات فیزیکی و دوربین‌های مداربسته به‌منظور کاهش وقوع سرقت‌های احتمالی، استحکام‌بخشی کانکس‌های نگهداری وسایل و حصارکشی دپوهای ادوات ریلی فراهم شد.

 

وی تأکید کرد: لایروبی، رفع انسداد و گرفتگی در مسیل‌های منتهی به خطوط ریلی با توجه به احتمال بارش‌های باران باید اجرا شود.

 

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: متأسفانه سیستم اطفای حریق مشهور به هیدرانت در آن ایستگاه تعبیه نشده است که باید ظرف مدت یک ماه آتی در مکان مناسب نصب شود.

 

عبداللهی گفت: پیگیری قانونی دستگاه قضائی استان سمنان برای افزایش سطح کیفیت خدمت‌رسانی به مردم گرمسار ادامه دارد و با مدیران متخلفی که با سهل‌انگاری انجام وظایف قانونی خویش را به تأخیر انداخته‌اند، برخورد خواهد شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :