موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی حادثه رانندگی

a/153841 :کد

امداد رسانی به ۹ حادثه جاده ای

امداد رسانی به ۹ حادثه جاده‌ای در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

  دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ — ۱۰:۴۵
تعداد بازدید : ۸۸   
 تحلیل ایران -امداد رسانی به ۹ حادثه جاده‌ای در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه این جمعیت طی یک هفته گذشته به ۹ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی امداد رسانی کرده است، گفت: در این حوادث جاده ای یک نفر جان باخت.

به گزارش تحلیل ایران من بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر استان سمنان طی یک هفته گذشته به ۹ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان امداد رسانی لازم را انجام دادند، ابراز داشت: از مجموع این حوادث شش مورد واژگونی، دو مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر و یک مورد انحراف خودرو را شامل می‌شود.

 

وی ضمن بیان اینکه متأسفانه یک هموطن در حوادث ترافیکی در دم جان خود را از دست داده است، افزود: واژگونی پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۲ محور آرادان به سرخه یک کشته بر جای گذاشت.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه فراوانی حوادث رانندگی یک هفته اخیر در محورهای دامغان_ فولاد محله، آرادان_ سرخه و سمنان_ دامغان بوده است، ابراز داشت: واژگونی سمند کیلومتر ۶۰ محور فولاد محله به دامغان و واژگونی پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۳۰ محور شاهرود - میامی هر کدام با چهار مصدوم بیشترین تعداد مجروحان تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده است.

 

درخشان در ادامه تصریح کرد: تصادف وانت با سوناتا کیلومتر ۱۳ محور آرادان به گرمسار - سه راهی حاجی آباد و تصادف تریلی با کامیون در کیلومتر ۲۲ محور سمنان - دامغان هر کدام دو مصدوم بر جای گذاشت.

 

وی ضمن بیان اینکه در مجموع تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان ۱۹ مجروح داشت، افزود: مصدومان توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال و برای متوفی نیز عملیات رها سازی انجام گرفت.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :