موضوعات ‌مرتبط: ورزشی تیم ملی

a/153869 :کد

قلعه‌نویی:

هر لیستی بدهیم حرف و حدیث پشت آن هست

  ﺳﻪشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ — ۱۴:۱۵
تعداد بازدید : ۷۳   
 تحلیل ایران -هر لیستی بدهیم حرف و حدیث پشت آن هست

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنان دیگری شایسته حضور در این اردو بودند اما هر لیستی بدهیم یک حرف و حدیثی پشت آن هست.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از ایرنا، امیر قلعه‌نویی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما و تیم مدیریتی همه در تلاشیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم و خوشبختانه شرایط تیم هم خیلی خوب است.

وی درباره فهرست تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: با افکار تاکتیکی مختلفی بازیکنان را انتخاب کردیم. با توجه به اینکه زمان کمی برای جام ملت‌ها داشتیم، ۲  برنامه کوتاه مدت برای جام ملت‌ها و یک برنامه بلندمدت برای جام جهانی داریم که به همین دلیل تیم را با شیب ملایم مقداری جوان‌تر کردیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: بازیکنان دیگری شایسته حضور در این اردو بودند اما هر لیستی بدهیم یک حرف و حدیثی هست. چند بازیکن می‌توانستند در اردو باشند اما با توجه به محدودیت نفرات که ۲۶ نفر هستند ما نتوانستیم آنها را دعوت کنیم. جلسات زیادی هم برای انتخاب بازیکنان برگزار کردیم.

وی درباره اردوی کیش و دیدار تیم ملی فوتبال ایران با بوریکنافاسو یادآور شد: بورکینافاسو تیم خیلی خوبی است و برخی از دوستان انتقاد کردند. با هر تیمی بازی می‌کنیم انتقاد هست اما این بازی می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. ۲ برنامه آنجا داریم و ۲ تاکتیک را در این بازی آزمایش خواهیم کرد تا یک محک سخت را هشت روز قبل از مسابقات بخوریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال اضافه کرد: بازی خیلی خوبی است و از مسئولان کیش و همه عزیزانی که زحمت کشیدند تشکر ویژه می‌کنم. از همه خواهش می‌کنم حب و بغض‌ها ار کنار بگذارند. این تیم ملی برای مردم و امیر قلعه‌نویی اینجا مهمان است. یک روز قلعه‌نویی، یک روز کی‌روش و یک روز قطبی سرمربی است، مهم این است در این مقطع همدلی داشته باشیم و به تیم ملی کمک کنیم. هر آنچه که در توان داریم انجام می‌دهیم.

قلعه‌نویی افزود: مردم که بزرگ ما هستند و همواره باید کنار مردم باشیم و هرچیزی که مردم می‌گویند درست است. آنها همواره ممکلت خود را دوست داشتند و در ادوار تاریخ نشان دادند عاشق ایران هستند و در بدترین شرایط همواره کنار تیم ملی بودند و امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر به شرح زیر است:

گروه A: قطر، چین، تاجیکستان و لبنان

گروه B: استرالیا، ازبکستان، سوریه و هند

گروه C: ایران، امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین

گروه D: ژاپن، اندونزی، عراق و ویتنام

گروه E: کره‌جنوبی، مالزی‌، اردن‌ و بحرین

گروه F: عربستان‌، تایلند، عمان و قرقیزستان

برنامه دیدارهای تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است (ساعت به وقت ایران):

ایران - فلسطین (۲۴ دی) ورزشگاه اجوکیشن سیتی / ساعت ۲۱ 

ایران - هنگ‌کنگ (۲۹ دی) ورزشگاه خلیفه / ساعت ۲۱ 

ایران - امارات (۳ بهمن) ورزشگاه اجوکیشن سیتی / ساعت ۱۸:۳۰ 

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :