موضوعات ‌مرتبط: سیاسی انتخابات

a/153875 :کد

رئیس ستاد انتخابات کشور، گفت:

۷۱ میلیون تعرفه رأی‌گیری برای انتخابات چاپ شده است

  ﺳﻪشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ — ۲۰:۵۷
تعداد بازدید : ۶۸   
 تحلیل ایران -۷۱ میلیون تعرفه رأی‌گیری برای انتخابات چاپ شده است

برای انتخابات ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم و تمام کدهای امنیتی در آن چاپ و دستگاه‌های احراز هویت به استان‌ها ارسال شده و کدگذاری شده و نرم‌افزار ثبت احوال هم بارگزاری شده است.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، سیدمحمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور در برنامه تلویزیونی «صف اول» با اشاره به روند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: به واسطه همه مجموعه دست‌اندرکار و همکاران ما به لحاظ اجرا، در واقع جلوتر از زمان هستیم و امیدواریم بقیه امور هم به همین صورت پیگیری شود.

وی افزود: در بخش پیش‌ثبت‌نام‌ها و ثبت‌نام و بررسی توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت، کارها انجام و قرار شده در روز پنجشنبه نتایج بررسی صلاحیت‌ها به داوطلبان اعلام شود و فرمانداری‌ها این موضوع را به کاندیداها در شهرستان‌ها اعلام خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه خاطرنشان کرد: دو روز فرصت هست تا داوطلبانی که از موضع هیأت نظارت، عدم احراز یا عدم تأیید صلاحیت اخذ کرده‌اند، نسبت به این رأی هیأت‌های نظارت شکایت کنند.

شاهچراغی تصریح کرد: همان طور که مستحضر هستید، پیش‌ثبت‌نام‌ها الکترونیکی و ثبت‌نام‌ها هم الکترونیکی بود و در شعب نیز کارهای الکترونیکی شدن آن‌ها انجام شده است.

وی در ادامه گفت: بعضی از شعبه‌های ما که بیش از یک دهه ثابت بوده و تمام شعبی که تا الآن قریب به ۵۹ هزار شعبه در سامانه وزارت کشور ثبت شده، قرار است شرایط را برایشان تسهیل کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود:بعضی جاها مثل بیمارستان و پالایشگاه و سربازخانه‌ها که محل تجمع هستند، برنامه‌ریزی‌های آن‌ها انجام شده و هیأت‌های اجرایی موظفند وضعیت‌ها را در شهرستان‌ها بررسی و به ستاد انتخابات استان گزارش داده و بعد آن را به تهران منتقل کنند.

شاهچراغی گفت: نیروهای مسلح هم قرار است مباحث امنیتی انتخابات را پیگیری کنند و بحث معرفی ناظرها از نهادهای مختلف در حال انجام است.

وی افزود: برای انتخابات ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم و تمام کدهای امنیتی در آن چاپ و دستگاه‌های احراز هویت به استان‌ها ارسال شده و کدگذاری شده و نرم‌افزار ثبت احوال هم بارگزاری شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: اگر همین الآن ۴۸ ساعت قبل به ما بگویند انتخابات را برگزار کنید، ما آمادگی برگزاری را داریم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :