موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/153876 :کد

در حمله پهبادی امروز

حماس شهادت صالح العاروری را تأیید کرد

  ﺳﻪشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ — ۲۱:۰۶
تعداد بازدید : ۷۰   
 تحلیل ایران -حماس شهادت صالح العاروری را تأیید کرد

در جریان حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت، نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و دو نفر از فرماندهان القسام شهید شدند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، منابع خبری از وقوع انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که این انفجار ناشی از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش منابع لبنانی، پهپاد صهیونیستی، یک دفتر متعلق به حماس را در المشرفیه هدف قرار داد که در پی آن سه نفر شهید و ۱۱ نفر هم زخمی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای، رسما شهادت صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش و دو نفر از فرماندهان القسام را در جریان حمله پهپادی صهیونیستها به جنوب لبنان تأیید کرد.

شهید صالح العاروری: همه ما نامزد شهادتیم

العاروری در یک مصاحبه قبلی خود گفته بود، همه ما در جنبش حماس نامزد شهادتیم، از شیخ احمد یاسین بگیرید تا آخر... من همین الان هم زیاد زنده مانده‌ام و بیش از آنچه فکر می‌کردم عمر کرده‌ام؛ سلام بر شهادت"

وی همچنین گفته بود که «هر روز تلاش می‌کنند محمد ضیف (فرمانده کل القسام) را ترور کنند و ان‌شاءالله او وارد قدس خواهد شد».

حزب الله قطعا پاسخ خواهد داد

«حسین جشی» نماینده پارلمان لبنان در این خصوص تأکید کرد که این جنبش حزب الله قطعا به این ترور پاسخ خواهد داد و این مسئله قطعی است، ولی زمان آن مشخص نیست.

به گفته جشی، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرده است که به هر گونه حمله به هر شخصیتی در لبنان با هر تابعیتی که باشد، پاسخ داده خواهد شد. هر چند حزب الله در تلاش است امور را در ضمن قواعد درگیری حفظ کند، ولی رژیم صهیونیستی در حال گسترش آن است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :