موضوعات ‌مرتبط: سیاسی فرهنگی

a/153890 :کد

بصیرت و ولایت در آرادان

برگزاری نشست «بصیرت و ولایت» در آرادان

  چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ — ۱۵:۱۴
تعداد بازدید : ۷۲   
 تحلیل ایران -برگزاری نشست «بصیرت و ولایت» در آرادان

نشست ادبی «بصیرت و ولایت» هم‌زمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آرادان برگزار شد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، صبح امروز هم‌زمان با ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آرادان، محفل ادبی «صبح امید» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر علاقه‌مندان حوزه شعر و ادب، مراسم شعرخوانی «بصیرت و ولایت» در آرادان برگزار شد.

این مراسم با موضوع شهادت سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی در بومگردی سرای پدربزرگ روستای پاده شهرستان آرادان و با حضور جمعی از مسؤولان و شاعران مطرح این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم مونسان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آرادان در این جلسه گفت: ملت ایران در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه در میدان، بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حماسه‌ای جاودان و به‌یادماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

وی ادامه داد: حرکت‌هایی از قبیل 9 دی که در جهت حفظ و استحکام نظام انقلاب اسلامی بوده است، باید فرهنگ‌سازی و برای همه اقشار جامعه نهادینه شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آرادان با اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی گفت: ایشان شخصیتی اثرگذار و انقلابی بودند و الگوی بسیار مناسبی برای همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به شمار می‌آیند.

مونسان با بیان اینکه جامعه باید با ویژگی‌های شخصیتی و همچنین فعالیت‌ها و اقدامات اثرگذار حاج قاسم آشنا شود، افزود: مردم باید قدر شخصیت‌های ملی این سرزمین را بداند و برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در کتابخانه‌های عمومی می‌تواند ادای دینی بر ایثارگری‌ها و رشادت‌های این سردار فداکار وطن باشد.

در ادامه این نشست فرهنگی و بصیرتی، هر یک از شاعران سروده‌های خود را با موضوع حماسه عظیم مردم غیور و هوشمند کشورمان در جریان فتنه سال 88 و همچنین در وصف رشادت‌های سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی قرائت کردند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :