موضوعات ‌مرتبط: سیاسی انتخابات

a/153903 :کد

فرماندار گرمسار گفت:

۶۹ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان پیش‌بینی شد

  پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ — ۱۴:۲۶
تعداد بازدید : ۷۶   
 تحلیل ایران -۶۹ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان پیش‌بینی شد

۶۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات اسفندماه در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان ساماندهی شد.

به گزارش تحلیل یران ، خانی روز پنجشنبه در گفت‌وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: ۵۷ نفر برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد صلاحیت هشت نفر در هیات اجرایی شهرستان رد و صلاحیت ۴۸ نفر تایید شد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون یک نفر به طور رسمی از نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان انصراف خود را اعلام کرد و بر اساس تقویم زمان‌بندی انتخابات، فهرست نهایی اسامی نامزدهای انتخاباتی تاییدصلاحیت‌شده یکم اسفند ماه اعلام می شود.

خانی با بیان اینکه در تاریخ پانزدهم دی ماه با توجه به بررسی های استانی، نتایج به حوزه های انتخابیه جهت ابلاغ به متقاضیان داوطلبی اعلام می شود، گفت: ۱۱ اسفند روز سرنوشت‌سازی است که مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم در برگزاری انتخابات، چهار اولویت اصلی و مهمی است که در دستور کار هیات اجرایی حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات عامل اصلی حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل آسیب ها و گزندهای دشمن خواهد بود و مردم حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان همواره در هر دوره ای از انتخابات، با مشارکت و حضور حداکثری و با رای دادن به معیارهای انقلاب در این راستا حضور حماسی خود را به تصویر کشانده‌اند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :